Ce probleme apar, de regula, la un Audi A4 dupa 200.000 de kilometri

Audi A4 este unul dintre cele mai populare modele ale producatorului german, fiind o alegere populara si in Romania. Totusi, am decis sa vedem ce probleme apar la acest model dupa 200.000 de km.

Ce probleme apar, de regula, la un Audi A4 dupa 200.000 de kilometri

Audi A4 este o alegere populara a romanilor, mai ales versiunea second hand adusa, bineinteles, din Germania. Exemplarele la mana a doua au peste 150.000 de kilometri rulati, de aceea am decis sa vedem la ce probleme trebuie sa ne asteptam dupa ce masina depaseste 200.000 de km.

Cand a debutat Audi A4?

Audi A4 a fost introdus pe piata in anul 1994, ca succesor al modelului Audi 80. Prima generatie, denumita B5, a ajuns in showroom-urile din Europa in luna ianuarie a anului 2005. Modelul folosea platforma Volkswagen B5 (PL45), aceeasi care se gasea si pe modelul Passat B5.

Citeste si: Cum arata un Audi A4 cu peste 3.000.000 de kilometri scos la vanzare pe autovit de un parc auto din Romania

Un facelift a urmat in anul 1999, unde modelul A4 a primit schimbari minore de design. O schimbare notabila a fost motorul V6 de 2.8 litri, cu 30 de valve, care inlocuia versiunea cu 12 valve.

In testele de siguranta Euro NCAP, Audi A4 B5 a primit 3 stele pentru ca acestia au considerat ca soferul ar putea fi ranit grav in cazul unui impact lateral.

Generatia a doua a debutat in anul 2001 si folosea platforma B6 (PL46) dezvoltata de Volkswagen. Mai mult, designul acestul model purta semnatura lui Peter Schreyer si imprumuta elemente de la modelul Audi A6 (C5).

Audi A4 B7 a debutat in anul 2004 si a reprezentat un facelift major, cu o noua geometrie a suspensie, noi motoare, sistem de navigatie, dar si sistemul ESP 8.0 dezvoltat de Bosch.

Audi A4 B8 a sosit in anul 2007, la Salonul Auto de la Frankfurt, in timp ce modelul Avant a fost prezentat in martie la Salonul Auto de la Geneva din anul 2008. Facelift-ul a urmat in anul 2011 si includea faruri si stopuri LED, conectivitate Bluetooth pentru sistemul audio, dar si un design nou pentru... cheia masinii.

Generatia actuala, Audi A4 B9, a fost prezentata in anul 2015, la Salonul Auto de la Frankfurt. Comparat cu generatia pe care o inlocuia, noul automobil era mai mare insa cu 125 kg mai usor decat predecesorul sau.

Probleme aparute la un Audi A4 dupa ce depaseste 200.000 km

Vorbim despre modelul Audi A4, generatia B8. Un rival al modelului BMW Seria 3 sau Mercedes-Benz Clasa C.

Generatia Audi A4 B8, a fost lansata exact cand a inceput criza economica, asa ca a avut si anumite defecte. Unul destul de mare a fost aparitia ruginii la aripile din fata, la praguri, dar si la capacul de la rezervor. Faceliftul a adus o mica rezolvare: Audi a montat o aparatoare din plastic deasupra rotilor, pentru a evita aparitia ruginii la aripile din fata.

O alta problema aparuta la acasta generatie este la incuietorile usilor, care incep sa se strice odata cu trecerea timpului.

La capitolul motoare, vorbim despre motorul pe bezina 1.8 TFSI. Pe forumuri, gasim foarte mult plangeri ca acest motor consuma ulei... sigur, nu era o noutate, pentru ca Audi chiar spune in cartea masinii ca acesta poate consuma pana la 1 litru de ulei la 1000 de kilometri parcursi.

Ei bine, cam acestea sunt probemele aparute la modelul Audi A4 B8, cand acesta depaseste 200.000 de kilometri. In caz ca vreti sa cumparati un exemplar, mare atentie cand il verificati! Iata si alte sfaturi, despre cum sa cumperi un Audi A4 de calitate!

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PRET ARE CEL MAI IEFTIN TESLA MODEL S SECOND HAND?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter