Nimeni de la reprezentanta Renault nu-ti spune asta! Cele mai comune probleme pe care le are un Megane

Daca vrei sa iti cumperi un Renault Megane sau ai deja unul si intampini tot felul de probleme, ar trebui sa stii care sunt cele mai comune probleme pe care le are, dar si cum le-ai putea rezolva.

Nimeni de la reprezentanta Renault nu-ti spune asta! Cele mai comune probleme pe care le are un Megane

Va vom arata care care sunt cele mai comune probleme pe care le are un Renault Megane, probleme pe care le-au constatat proprietarii. Ce probleme poate avea un Megane pe care il cumperi de la reprezentanta si ce trebuie sa stii despre acestea!

Performanta redusa si supraincalzirea ventilatorului

In versiunile diesel ale Megane, este posibil sa observi ca masina a inceput sa aiba performante reduse, mai ales daca pe bord se lumineaza indicatorul filtrului de particule. Filtrul de particule Diesel (DPF) este responsabil pentru reducerea emisiilor in sistemul de evacuare, iar daca obisnuiesti sa conduci foarte mult in oras, mai ales trafic mare, atunci nu se incalzeste suficient pentru a arde particulele daunatoare.

In primul rand, conducerea cu o viteza constanta, pastrand autovehiculul in a treia viteza timp de aproximativ 10 minute poate ajuta la incalzirea filtrului DPF si la arderea particulelor, ceea ce va face ca lumina de avertizare de pe bord sa se stinga. Daca acest lucru nu functioneaza, va trebui sa inlocuiesti filtrul DPF, ceea ce inseamna ca va trebui sa inlocuiesti si uleiul si filtrul de ulei.

Daca ai observat ca unele dintre setarile de viteza ventilatorului nu functioneaza, atunci este probabil ca rezistenta este defecta. Astfel, un nou rezistor va trebui montat pentru a remedia aceasta problema.

Citeste si: Merita sau nu sa pui o instalatie GPL pe o Dacia Logan cu motor de sub un litru?

Probleme cu geamurile electrice si vibratii ale motorului

O problema destul de comuna este stricarea geamurilor electrice pe Megan. Daca geamurile se ridica sau se lasa mai greu decat de obicei, atunci este posibil care regulatorul sa fie defect, iar in functie de cat de grava este problema, probabil va trebuie inlocuit.

Vibratiile motorului atunci cand este rece, respectiv cand abia pornesti masina ar putea fi cauzate de conducta de intrare care vibreaza sau o clema sparta pe conducta de combustibil care duce la frecare de furtunurile de aer. In functie de cauza, anumite parti trebuie inlocuite.

Daca ai observat ca motorul functioneaza destul de greu sau cu incetinitorul, atunci una dintre cauze ar putea fi bobinele de aprindere. In acest caz, bobinele trebuie inlocuite. Este recomandat ca toate cele 4 bobine sa fie schimbate in acelasi timp.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter