Lista de probleme ale modelului de Opel Insignia. De ce sunt considerate cele mai proaste masini

Multi soferi fug de Opel Insignia cand aud de el, pentru ca lista de probleme ale acestei masini depaseste orice asteptari. Iata de ce Insignia este considerata a fi una dintre cele mai proaste masini.

Lista de probleme ale modelului de Opel Insignia. De ce sunt considerate cele mai proaste masini

Nu de putine ori ati auzit ca un prieten si-a cumparat un Opel Insignia si a intampinat o multime de probleme cu aceasta masina. Ei bine, astazi vom vorbi despre lista cu probleme ale modelului Opel Insigia si de ce acestea sunt considerate cele mai proaste masini.

Motoarele de pe Opel Insignia, un dezastru!

Atunci cand vrei sa te interesezi despre modelul celor de la Opel si anume Insignia, accesezi forumurile unde poti citi despre problemele pe care le are aceasta masina. O sa ramai surprins de multitudinea de probleme raportate de cei care detin sau au detinut astfel de modele, asa ca vom incepe cu motoarele.

Citeste si: Cele mai proaste 10 modele de masini pe care nu le recomandam nici macar dusmanilor

Surprinzator este faptul ca modelele Opel Insignia au probleme la toate motoarele, fie ele pe motorina ori benzina. Incepem cu cel mai mic motor pe benzina si anume cel de 1.4 litri Turbo, care ofera 140 de cai. Cele mai intalnite probleme sunt la pompa de apa si la turbina.

Motorul de 1.6 litri, aspirat natural, cu 115 cp este mult prea mic pentru dimensiunile modelului Insignia. Cu toate acestea, motorul era o alegere buna pe Astra H.

Versiunea Turbo a motorului de 1.6 litri ofera 180 de cai, insa turbina avea probleme, la fel ca si termostatul.

Motorul de 1.8 litri, aspirat natural, ce dezvolta 180 de cai putere are probleme serioase la electrovalve, pinioanele axului cu came, insa si la actuatori.

Cei ce voiau un motor mai puternic puteau alege un 2.0 Turbo cu 220 sau 250 cp. Totodata, aceasta versiune putea fi echipata cu un sistem de tractiune integrala. Cea mai mare problema a acestui motor ramane consumul extrem de mare.

Cel mai mare motor pe benzina oferit pe Insignia a fost 2.8 Turbo cu 280 cp sau 325 cp. Opel a oferit standard tractiunea integrala pentru acest motor, insa consumul era foarte mare.

Revenim la versiunile mai „cuminti”, adica cele diesel. Incepem cu motoarele 1.6 CDTI cu 120 sau 136 cp. Cu toate ca era un motor fiabil, acesta s-a dovedit prea mic pentru dimensiunile masinii.

Versiunile 2.0 CDTI cu 110, 130, 160 sau 196 cp au fost insa cele care au dat batai de cap posesorilor de Opel Insignia. Daca o sa accesati forumurile o sa vedeti nenumarate probleme raportate. Posesorii de Insignia s-au plans de problemele cu turbina, clapetele swirl care se rupeau si cadeau in galeria de admisie, dar si celebrul O-Ring.

Pentru cei ce nu stiu despre O-Ring, ei bine este acel inel facut din cauciuc, responsabil cu fixarea celor doua conducte de plastic care transporta uleiul din baie de ulei spre motor. Problema cu acest inel este ca se rupea, motorul ramanea fara ulei si era complet distrus in cativa kilometri.

Ce probleme are un Opel Astra H, fabricat intre anii 2008 si 2017?

Prima problema pe care o raportam este legata de filtrul de particule (DPF), mai exact regenerarea acestuia. Daca la alte masini, motorul reia procesul de regenerare de unde a ramas atunci cand l-ai oprit, acest lucru nu se intampla si la Insignia. Practic, esti nevoit sa astepti ca procesul de regenerare sa se termine, pentru a nu infunda filtrul de particule.

Electromotoarele au dat batai mari de cap clientilor de Insignia, pentru ca se strica extrem de repede. Bateria se goleste si ea, asa ca masina nu va mai porni deloc.

Alta probleme raportate au fost legate de radiator, care se sparge in partea stanga jos, dar si la conducta de servodirectie. Nici problemele electrice nu i-au ocolit pe posesorii de modele Insignia.

Volanta cu masa dubla si ambreiajele, au cauzat probleme pentru soferii de Insignia. La fel si cureaua de distributie si cureaua de accesorii, care sar de la punct, atunci cand masina este condusa.

Si cutiile de viteze sunt problematice, vorbim despre cutia de viteza manuala, cu 6 rapoarte (M32). Aceasta devine o adevarata problema atunci cand este conectata la motoarele 1.4 Turbo, 1.6 Turbo si 1.8. Mare atentie si la ABS

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter