La cati kilometri trebuie inlocuita distributia unui BMW Seria 5 (F10)

Fanii modelelor BMW Seria 5 sunt familiarizati cu problemele modelului F10 la capitolul distributie. Totusi, trebuie cum stim exact care sunt masinile cu probleme?

Cand trebuie inlocuita distributia BMW Seria 5 F10

Soferii care conduc modele BMW Seria 5 (F10) echipate cu motor N47 s-au obisnuit deja cu gandul ca au pe mana o masina care a avut ghinionul sa vina la pachet cu cateva probleme semnificative.

Mai exact, vorbim despre probleme aparute la kitul de distributie, ceea ce ii face pe multi soferi ai acestor modele sa se intrebe pe buna dreptate oare la cati kilometri trebuie inlocuita distributia unui BMW Seria 5 F10?

Unitatea de motorizare N47, care se regaseste si in dotarea modelelor BMW Seria 5 (F10), este deja celebra printre soferi pentru un defect de proiectare. Mai exact, distributia a fost pozitionata in spatele motorului, intre cutie si motor. In aceste conditii, distributia pe lant este considerata de specialisti a fi departe de o solutie fiabila.

Care sunt modelele afectate si cand a fost rezolvata problema de BMW?

Si mai grav este ca aceasta greseala de proiectare poate fi intalnita sub capota versiunilor diesel produse de cei de la BMW intre anii 2007 si 2011. Asadar, haideti sa ne lamurim cu privire la aceasta intrebare care se afla pe buzele tuturor soferilor care conduc aceste modele: la cati kilometri trebuie inlocuita distributia unui BMW Seria 5 (F10)?

Citeste si: Distributie pe lant sau curea? Care este alegerea cea mai buna?

Este important de precizat ca dupa anul 2011, aceasta problema a fost rezolvata, componentele kitului de distributie fiind repozitionate in fata motorului. Daca vorbim despre modelele BMW Seria 5, trebuie sa stiti ca exista probleme nu numai in cazul F10, ci si in cazurile E60, E61, F07 si F11.

La cati kilometri se inlocuieste distributia unui BMW Seria 5 (F10)?

De regula, o distributie pe lant are o durata de viata echivalenta cu cea a motorului, insa de aceasta data ne confruntam cu o situatie ceva mai speciala. Specialistii in domeniu le recomanda soferilor care conduc modele BMW Seria 5 (F10) sa inlocuiasca distributia pana in 150.000 de kilometri, piesele de schimb fiind mai fiabile decat cele cu care modelul vine din fabrica.

De asemenea, in acest fel se poate evita aparitia unei defectiuni care ar putea produce pagube mult mai serioase. Spre exemplu, reparatia problemelor provocate de o distributie rupta poate ajunge chiar si la 5.000 de euro.

Care sunt semnele care arata ca aveti probleme cu distributia masinii?

Totodata, specialistii le recomanda soferilor care conduc aceste modele sa fie atenti la zgomotele produse de motor si sa mearga la service oricand percepe sunete ciudate de sub capota, acestea aparand de regula atunci cand lantul nu mai este perfect intins.

In cazul in care lantul cedeaza, pistoanele ating supapele, distrugand astfel mai multe piese din motor. Conform specialistilor, aceasta problema apare de regula in cazul masinilor echipate cu sistemul Start-Stop, sistemul uzand mai repede lantul.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PRET ARE CEL MAI IEFTIN TESLA MODEL S SECOND HAND?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter