Cum se foloseste, de fapt, kitul de reparatie roti aflat pe toate masinile BMW fara roata de rezerva

Se intampla de multe ori sa facem o pana cu masina, iar ultimele modele de automobile nu mai vin cu o roata de rezerva, pentru ca producatorii ofera acum un kit de reparatie pentru roti. Iata cum se foloseste acest kit pe toate masinile BMW fara roata de rezerva.

Cum se foloseste, de fapt, kitul de reparatie roti aflat pe toate masinile BMW fara roata de rezerva

Masinile moderne trebuie sa fie mai usoare si sa ofere mai mult spatiu, asa ca producatorii de automobile renunta la roata de rezerva, pentru ca acum este disponibil un kit de reparatie a rotilor. Afla cum se foloseste acest kit la masinile BMW care sunt oferita fara roata de rezerva.

Diferentele dintre anvelopele normale si cele runflat

O alternativa la anvelopele normale sunt cele runflat, adica acele anvelope cu care te mai poti deplasa chiar daca ai pierdut presiune sau acesta a fost perforat. Bineinteles, exista o limita de viteza (pana la 90 km/h, in functie de tipul acestuia), dar si o limita de distanta, care poate fi pana la 80 km.

Citeste si: Schimbari majore anuntate de BMW. Cum iti vei putea customiza masina de acum incolo daca o cumperi din reprezentanta

Michelin au fost cei ce au introdus pe piata prima anvelopa de tip runflat si aceasta era folosita pe vehiculele militare si pe masinile blindate care transportau lucruri de valoare pentru banci. Totusi, prima anvelopa runflat a fost folosita pe o masina de productie (Chrysler) in anul 1958, dar compania care a oferit-o era GoodYear. Si Dunlop a introdus prima anvelopa runflat in 1973, pe modelul Rover P6 3500.

Primul model de masina care oferea aceste anvelope ca dotare standard a fost Chevrolet Corvette, in anul 1994. Producatorul a ales sa ofere aceste anvelope deoarece masina nu avea atat de mult spatiu pentru bagaje.

Diferentele intre o anvelopa normala si una runflat sunt destul de mari, pentru ca acestea din urma sunt mult mai rezistente. Astfel, trebuie sa retii faptul ca anvelopele runflat nu se monteaza pe orice automobil, deoarece suspensia masinii trebuie sa fie configurata pentru acestea. Nu montati anvelope runflat pentru o masina care este echipata cu o suspensie corespunzatoare.

Anvelopele runflat sunt si mai rigide, asa ca ele nu absorb denivelarile la fel de usor ca unele standard. De asemenea, trebuie montate pe jante speciale care nu permit desprinderea lor in timpul condusului.

Cum se foloseste un kit de reparatie roti pe masinile BMW

Daca detineti un model BMW si acesta nu vine din fabrica echipat cu anvelope ruflat, dar nici cu o roata de rezerva, va trebui sa stiti cum sa folositi exact kitul de reparatie roti oferit de producatorul german. In nici un caz nu mergeti cu ele dezumflate pentru ca le veti deteriora.

Nu este greu, asa ca nu va speriati. Trebuie doar sa fiti atenti la explicatiile noastra si la video ce urmeaza. Kitul de instalare include doua lucruri: un compresor si un recipient cu substanta care sigileaza anvelopa pe interior.

Pentru a repara roata, trebuie sa conectati recipientul la compresor si apoi sa conectati cablul de alimentare al acestuia la priza de 12V a masinii. Dupa aceea, porniti masina si in 7-8 minute anvelopa va fi umflata. Retineti ca nu se va mai comporta ca o anvelopa noua, asa ca nu depasiti limita de viteza recomandata de producator.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
Mercedes-AMG E 63 S T-MODELL: RIVAL PENTRU AUDI RS6?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter