Cum arata si ce probleme are un BMW Seria 7 dupa 15 ani de utilizare intensa

BMW Seria 7 reprezinta varful de gama al producatorului german, dar oare ce se intampla cu acest tip de masina dupa ce este folosita timp de 15 ani? Iata ce am aflat!

Cum arata si ce probleme are un BMW Seria 7 dupa 15 ani de utilizare intensa

Cand conduci o masina timp de 15 ani, te astepti ca aceasta atunci cand vrei sa o vinzi... sa decizi ca e mai bine sa o dai la schimb pentru un voucher din Programul Rabla. Dar oare, ce se intampla cu un BMW Seria 7 dupa ce este condus timp de 15 ani? Ce defecte apar?

Seria 7, varful de gama al BMW

Povestea BMW Seria 7 a inceput in anul 1977, cand producatorul a introdus succesorul modelului E3 „New Six”. Pana in ziua de azi, BMW nu a produs versiuni M pentru Seria 7, insa in anul 2014 a fost introdus M760i xDrive, o versiune M Performance.

Citeste si: Cum arata si cat costa cel mai ieftin BMW Seria 3 F30 scos la vanzare pe site-ul mobile.de

Prima generatie BMW Seria 7 (E23) a debutat in anul 1977, iar productia a continuat pana in anul 1987. Aceasta generatie a introdus numeroase noutati tehnologice cum ar fi cumputerul de bord, un sistem complex de climatizare, airbag pentru sofer, dar si noul sistem ABS.

A doua generatie BMW Seria 7 (E32) a sosit in anul 1986, iar productia a continuat pana in anul 1994. Acest model a fost disponibil doar cu motoare cu sase cilindri in linie sau V12 pana in anul 1992, dupa aceea a primit si motoare V8. Printre optiunile introduse de aceasta generatie s-au numarat EDC, faruri cu Xenon, sistemul de control al tractiunii, dar si un sistem de climatizare cu 2 zone.

A treia generatie, E38, a fost prezentata in anul 1994, iar productia s-a oprit in anul 2001. E38 a fost prima generatie Seria 7 care oferea un motor diesel, initial un motor cu sase cilindri in linie, urmat de un motor twin-turbo V8.

A patra generatie Seria 7 (E65), a sosit in anul 2001, iar productia s-a incheiat in 2008. A 5-a generatie, F01, a debutat in anul 2008, iar productia s-a incheiat in 2015.

Generatia actuala, cea de-a 6-a (G11), a fost prezentata in anul 2015. Facelift-ul acestei versiuni a debutat in anul 2019.

BMW Seria 7 (E65), ce defecte are dupa 15 ani

BMW Seria 7 (E65), caci despre el vorbim in acest articol, a fost primul model care a venit cu iDrive, o cutie de viteze automata, in 6 trepte, smartkey, dar si sistem night vision. Mai mult, aceasta generatie a fost si primul model de serie cu motor V12, care a primit injectie directa.

Si totusi, ce defecte arata masina dupa 15 ani? Ei bine, in primul rand vorbim despre matuirea farurilor, insa acest lucru este din cauza starii drumurilor din Romania.

Anumiti soferi, au raportat si defectiuni la sistemul de directie.

Pentru ca a fost primul model ce a introdus sistemul iDrive, trebuie sa va asteptati ca acesta sa se blocheze, ca radioul sa nu mearga, ori ca CD-urile sa se blocheze in interiorul sistemului.

Probleme din cauza soft-ului au aparut si ele, iar posesorii de E65 au raportat diverse probleme cum ar fi probleme cu instrumentarul de bord.

Mai mult, probleme la motor au fost si ele raportate, cum ca acesta se opreste in mers. Un posesor de E65 a raportat cum ca motorul masinii sale nu mai porneste, iar atunci cand a fost pus pe aparatul de diagnoza a aparut urmatoarea eroare: 2737 EWS 3.3 anti-tampering protection.

E65 este recunoscut de impatimiti ca fiind un model mai putin fiabil, deoarece are foarte multa tehnologie care poate genera costuri mari, in cazul in care se strica. Asadar, cine isi cumpara un BMW Seria 7 (E65) trebuie sa pregateasca un buget pentru eventuale probleme. Nu uitati, nu reparati masina cu piese second hand!

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PRET ARE CEL MAI IEFTIN TESLA MODEL S SECOND HAND?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter