Cati bani primeste lunar un sofer de cisterna la Petrom care transporta combustibil

Transportul de combustibil necesita o atentie speciala, iar soferul trebuie sa indeplineasca anumite conditii. Iata cati bani primeste lunar un conducator de cisterna la Petrom, dar si ce presupune acest loc de munca.

Cati bani primeste lunar un sofer de cisterna la Petrom

Petrom detine pe teritoriul Romaniei cea mai mare retea de distributie, mai exact 405 statii, fiind totodata si unul dintre cei mai mari angajatori privati din tara noastra.

In medie, salariile la benzinariile Petrom pornesc de la 1.900 de lei si pot ajunge si la 3.000 de lei.

In cazul unui sofer de cisterna la Petrom, care transporta combustibil, salariul creste considerabil, odata cu riscul, am putea spune.

Potrivit anunturilor publicate pe site-urile de recrutare, un sofer de cisterna la Petrom ajunge sa primeasca la final de luna in jur de 5.000 de lei, la care se adauga tichetele de masa si sporurile de risc. Drept urmare, suma poate ajunge, in medie, la 7.000 de RON.

 

Transportul de combustibil. Ce trebuie sa stie soferii

Daca salariul te tenteaza, trebuie sa stiti ca un sofer de cirsterna care transporta combustibil trebuie sa indeplineasca anumite conditii. Logistica si transportul combustibilului sunt reglementate printr-o legislatie stricta.

Soferul unui vehicul de tip cisterna trebuie sa aiba cel putin 21 de ani, sa detina permis de conducere aferent categoriei si certificat ADR, sa fi promovat un curs de specialitate privind transportul cisternelor. Totodata, soferul trebuie sa efectueze examinarile medicale si psihologice de baza si sa nu fie condamnat pentru o infractiune savarsita cu intentie.

Citeste si: Crina, soferita de TIR care duce alimente italienilor din focarele de coronavirus. Soferita romanca munceste la foc continuu!

Soferii de cisterna au mai multe indatoriri, nu doar de a transporta combustibilul de la o locatie la alta. Una dintre obligatiile soferului este de a verifica daca combustibilii destinati transportului sunt autorizati in conformitate cu ADR. Apoi, este obligatia acestuia de a verifica documentatia, daca cisterna are inspectia la zi si daca este echipata cu echipamentele si marcajele necesare, ca unitatea nu este supraincarcata si ca rezervorul nu are defecte ce ar putea pune transportul in pericol.

Potrivit trans.info, transportul de motorina are inca cea mai mare pondere din totalul transporturilor de combustibili la nivel european – aproximativ 50%. Benzina reprezinta aproape un sfert, iar gazul lichefiat – aproximativ 15%.

 

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter