Cat costa, de fapt, revizia la un Renault Talisman?

Renault Talisman ramane una dintre cele mai frumoase modele ale producatorului frantuzesc, asa ca nu ne mira ca incepem sa vedem din ce in ce mai multe pe strazi. Dar cat costa, de fapt, revizia unui astfel de model?

Cat costa, de fapt, revizia la un Renault Talisman?

Renault Talisman este una dintre cele mai frumoase modele fabricate de producatorul francez, asa ca nu este o mirare faptul ca modelul apare din ce in ce mai des pe strazile din Romania.

Cu toate ca pare o masina extrem de scumpa, revizia unui astfel de model nu costa atat de mult precum ar crede unii. Iata cat costa, de fapt, revizia la un Renault Talisman!

Cand a debutat Renault Talisman?

Modelul Talisman a fost prezentat de Renault in 2015 si foloseste platforma CMF CD dezvoltata de francezi impreuna cu cei de la Nissan. Succesorul modelului Laguna, Talisman este mai mare, iar coborarea centrului de greutate ii confera mai multa stabilitate.

Citeste si: Intrebarea tuturor romanilor: ce fel de masina e cel mai ieftin de intretinut? Dacia, Skoda, Renault sau Opel?

Mai interesant este faptul ca Talisman este primul model de dimensiuni mari de la Renault, de cand a fost introdus modelul Renault 18 in anii 1980, care nu ofera o versiune hatchback. Totusi, trebuie sa mentionam ca sistemul 4 Control (rotile din spate vireaza la un unghi foarte mic) ii confera un avantaj atunci cand este comparat cu alte modele mari ce ofera si versiune hatchback.

Talisman este oferit cu motoare diesel si pe benzina. Sedanul francez ofera motoare pe benzina de 1.4, 1.6, 1.8 si 2.0 litri, in timp ce motoarele diesel au dimensiuni de 1.5, 1.6, 1.8 si 2.0 litri.

In luna februarie a anului 2020, Renault Talisman a primit si un update ce include faruri Matrix LED, un ecran de 10.2 inch ce inlocuieste clasicele ceasuri de bord, un ecran tactil de 9.3 inch, dar si o multime de sisteme de asistenta pentru sofer.

Ce pret are revizia la un Renault Talisman?

Am decis sa vedem cat ne costa revizia la un Renault Talisman cu motor diesel. Pentru inceput, trebuie sa stiti ca filtrele de ulei au un pret de pornire de 29 lei, in timp ce filtrele de aer costa de la 57 lei, iar filtrele de combustibil au pretul de pornire de 97 lei. Filtrele de polen pornesc de la 50 de lei.

Pretul uleiului porneste de la 170 lei (Castrol Turbo Diesel), insa trebuie sa spunem ca poate fi mult mai scump, in functie de preferintele clientilor.

Pentru modelele pe benzina, filtrele de ulei pornesc de la 17 lei, filtrele de aer au preturi ce incep de la 57 de lei, iar filtrele de polen pornesc de la 50 de lei. Uleiul are si el un pret de pornire ce depaseste 150 de lei, dar poate fi mai ieftin sau chiar mai scump, in functie de preferintele clientilor.

Bineinteles, la pretul total al reviziei se mai adauga si manopera, dar pretul depinde in functie de service-ul la care apelati. Pentru a face o comparatie, ar trebui sa vedeti si cat costa intretinerea unui Mercedes-Benz Clasa S!

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter