Cat costa, de fapt, revizia la modele Ferrari sau Lamborghini

Romanii sunt mari amatori de masini sport asa ca aparitia modelelor produse de Ferrari sau Lamborghini pe strazile de la noi din tara, nu mai este o noutate. Nu multi stiu cat costa o revizie la astfel de modele, asa ca am decis sa aflam.

Cat costa, de fapt, revizia la modele Ferrari sau Lamborghini

Stim ca persoanele care cumpara modele produse de Ferrari sau Lamborghini nu se gandesc la consum sau cat costa intretinerea acestora, pentru ca pur si simplu nu le pasa.

Deoarece nu facem parte din clasa de mai sus, am decis sa vedem cat costa revizia unor modele construite de Ferrari sau Lamborghini si la ce trebuie sa te astepti atunci cand iti cumperi o supermasina.

Cat costa revizia unui model Ferrari?

Atunci cand vorbim despre Ferrari, trebuie sa recunoastem ca aducem in discutie unele dintre cele mai frumoase automobile produse vreodata. Design-ul semnat de Pininfarina isi spune cuvantul, iar sunetul motoarelor V8 sau V12 te las afara respiratie. Totusi, haideti sa vedem cat costa aceste senzatii!

Citeste si: Cum arata si cat costa cel mai scump model Ferrari scos la vanzare pe Autovit

In primul rand, trebuie sa stiti ca un set de anvelope folosite pe un model Ferrari se schimba mult mai des in comparatie cu masinile obisnuite. Pe un model ca Ferrari Portofino trebuie sa schimbi anvelopele dupa 16-20.000 de kilometri, pentru ca acestea se tocesc mai repede... cui nu ii plac acceleratia unui motor V8 si scartaitul anvelopelor? Ei bine, un set de anvelope Michelin sau Pirelli costa peste 2.000 de euro. Bineinteles, sa nu crezi ca anvelopele se tocesc atat de repede, insa trebuie sa intelegi ca si drumurile proaste grabesc schimbul de anvelope.

Deoarece anvelopele au de suferit, acelasi lucru il putem spune si despre jante. Si acestea necesita schimbare si un set de jante noi poate depasi 10.000 de euro.

In spatele anvelopelor se afla, bineinteles, placutele si discurile de frana. Condusul sportiv costa, asa ca placutele necesita o schimbare la fiecare 25.000 de kilometri, in timp ce discurile de frana carbon-ceramice necesita o schimbare la aproximativ 100.000 km.

Sa nu fii surprins daca va trebui sa schimbi si ambreiajul masinii intre 30.000 si 50.000 de kilometri. Aceasta operatiune costa peste 10.000 de euro.

Schimbul de ulei este recomandat sa se faca la fiecare 7.000-12.000 de kilometri sau o data pe an, asa ca trebuie sa fii pregatit sa platesti minimum 1.000 de euro.

Cat costa intretinerea unui model Lamborghini?

Atunci cand vorbim despre modelele produse de Lamborghini, lucrurile stau aproximativ la fel, pentru ca acestea fac parte din acelasi segment. Totusi, am decis sa vedem ce costuri au raportat clientii care conduc masinile producatorului din Sant’Agata Bolognese.

Clientii care conduc modelele Murcielago au raportat costuri de 2.000 de euro pentru un schimb de ulei sau chiar 12.000 de euro atunci cand a trebuit sa inlocuiasca ambreiajul transmisiei E-Gear. Pretul anvelopelor ramane la fel ca si la modelele Ferrari.

Trebuie sa intelegem faptul ca si costurile cresc in functie de modelul pe care il cumparati, dar sa nu credeti ca veti avea noroc doar pentru ca unele piese Audi si gasesc si pe modelele Lamborghini. Inlocuirea unei transmisii poate costa pana la 50.000 de euro, asa ca mitul este daramat.

Uleiul trebuie si el schimbat la fiecare 15.000 de km sau o data pe an, asa ca va trebui sa platiti minimum 1.000 de euro pentru aceasta operatiune.

Ambreiajul ramane si el o problema pentru automobilele produse de Lamborghini pentru ca acesta trebuie schimbat. Totusi, la modelele mai noi care vin cu transmisie cu dublu ambreiaj, acesta nu se mai inlocuieste atat de des.

Daca este nevoie sa inlocuiesti discurile de frana carbon-ceramice, trebuie sa stii unul singur costa peste 6.000 de euro. Placutele sunt si ele foarte importante, asa ca si acestea scot mii de euro din buzunarul clientilor. Pretul nu este mare, raportat la cat costa cel mai scump Lamborghini din Romania.

In concluzie, nu este deloc ieftin sa detii o supermasina produsa de Ferrari sau Lamborghini, dar inca nu am acoperit tot. Nu uitati ca asigurarea acestor modele costa si ea o avere, iar daca vrei sa iti cumperi o astfel de masina si nu iti permiti sa o asiguri, sfatul nostru este sa te indrepti catre un model mai ieftin.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PRET ARE CEL MAI IEFTIN TESLA MODEL S SECOND HAND?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Lamborghini

Newsletter