Care sunt primele piese care se strica la o Dacia Logan. Poti sa le cumperi deja de acum!

Modelele Dacia Logan nu sunt cele mai fiabile, insa nu sunt nici cele mai proaste. Totusi, ar fi bine sa stii care sunt piesele care se strica cel mai repede la modelul romanesc si ar fi bine sa le cumperi deja de pe acum, daca planuiesti sa achizitionezi un Logan.

Care sunt primele piese care se strica la o Dacia Logan. Poti sa le cumperi deja de acum!

Dacia Logan este cea mai bine vanduta masina din Romania, asa ca nu este o surpriza ca si magazinele de piese auto o duc destul de bine de pe urma acestui model. Nu spunem ca Dacia Logan este un model prost, pentru ca am minti, spunem doar ca piesele auto sunt facute acum sa reziste mai putin timp, pentru a fi inlocuite.

Iata care sunt piesele de la Dacia Logan care se strica destul de repede, dupa doar 2-3 ani, si pe care le vei schimba cel mai des daca vei achizitiona modelul romanesc. Nu uita ca vorbim despre cea mai ieftina masina noua din Romania, asa ca era de asteptat ca unele piese sa nu reziste atat de mult.

Ce probleme are un model Dacia Logan

Poate cea mai mare problema cu care se confrunta modelele Dacia Logan este rugina, pentru ca aceasta este subtire. Daca la vechile modele Dacia, producatorul folosea o tabla mai groasa, la modelele Logan, tabla subtire este vulnerabila la rugina, asa ca primele locuri unde vom vedea problemele sunt la capota fata, praguri si in partea de jos a usilor.

Citeste si: Ce e vital sa ai in portbagajul unei Dacia Logan, trecuta prima tinerete

Vopseaua este si ea de calitate mai slaba, iar unele nuante cum ar fi albastru metalizat sau visiniu metalizat, contin un fel de acid care in timp umfla vopseaua. Astfel, punctele de rugina apar sub vopsea, iar daca nu ai grija de autoturismul tau, aceasta se va deteriora in 2-3 ani.

Farurile sunt si ele o problema, iar plasticul folosit pentru fabricarea acestora se matuieste din cauza caldurii, a pietricelelor si prafului care se afla pe drumuri, dar si a prafului idn atmosfera.

Ce piese se strica cel mai repede la Dacia Logan?

Ei bine, primele piese despre care vom vorbi sunt bieletele de directie. Insa, trebuie sa stiti ca nu calitatea pieselor este problema, ci calitatea drumurilor. Gropile grabesc deteriorarea acestor piese, iar pentru a inlocui una trebuie sa platesti in jur de 20 de lei.

Motorasul pas cu pas de la clapeta pentru acceleratie necesita si el inlocuire destul de rapida, pentru ca nu are o calitate destul de buna. Un astfel de motoras are un pret de 70 de lei, asa ca vei sti de pe acum cat trebuie sa cheltuiesti pentru a il inlocui.

Senzorul pentru impulsuri, de la arborele cotit, cedeaza si el in timp iar inlocuirea acestuia costa in jur de 100 de lei. La fel si senzorul de viteza, care nu mai indica valoarea reala pe vitezometru si risti o amenda atunci cand esti prins de radar. Pretul unui astfel de senzor este de 40 de lei.

Termostatul este iarasi o problema pentru modelul Logan, asa ca daca se va bloca pe inchis, antigelul nu o sa mai circule prin motor si acesta o sa se supraincalzeasca. Un termostat nou poate costa peste 100 de lei.

Incheiem cu macaralele de la geamuri, vesnica problema a modelelor mai vechi de Dacia Logan. Pentru ca este din plastic, materialul se uzeaza din cauza caldurii si la un moment dat va ceda. Pretul unui mecaniscm de actionare geam este de peste 380 de lei.

Alte probleme pe care le putem mentiona sunt legate de usita de la rezervor, care in timp ramane deschisa sau scaunul soferului care incepe sa scartaie si zgomotul este destul de deranjant.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter