Care sunt, de fapt, piesele cel mai greu de inlocuit pe o Dacia Logan

Pentru ca vanzarile de Dacia Logan sunt foarte bune in Romania, este normal ca aceste masini sa ajunga in service pentru revizii sau pentru anumite defectiuni. Iata care sunt piesele cel mai greu de inlocuit, conform mecanicilor care au vazut mii de masini!

Care sunt, de fapt, piesele cel mai greu de inlocuit pe o Dacia Logan

Dacia Logan este una dintre cele mai populare masini vandute la noi in tara, asa ca modelul este destul de cunoscut printre mecanicii din Romania. Nu spunem ca modelul se strica, ci ca dupa un anumit timp, ca orice masina, ajunge si la un service auto din cauza faptului ca drumurile nu sunt chiar in stare foarte buna, iar condusul in oras dauneaza si el.

Mecanicii ne-au dezvaluit care sunt piesele cel mai greu de inlocuit si la ce au muncit cel mai mult atunci cand au reparat un model Dacia Logan. Iata ce am aflat si ce spun acestia!

Ce piese se strica cel mai repede la Dacia Logan

In primul rand, vom vorbi despre modelele care folosesc un motor diesel. Se pare ca din cauza calitatii proaste a motorinei, pompa de combustibil se poate strica destul de repede. Suprasolicitarea acesteia este cauzata de impuritatile din motorina sau de faptul ca filtrul de motorina nu a fost schimbat la timp.

Citeste si: La cati kilometri se rupe, de fapt, distributia la Dacia Logan

Modelele pe benzina au si ele probleme legate de pompa de combustibil. Bineinteles si filtrele de combustibil au de suferit din cauza impuritatilor din rezervor.

Bobina de inductie prezinta si ea probleme, pentru ca aceasta se poate supraincalzi.

Sonda Lambda este o alta piesa la care trebuie sa fim foarte atenti. Pentru cei ce nu stiu, Sonda Lambda este responsabila de masurarea cantitatii de oxigen care se afla in gazele evacuate. Pe scurt Sonda Lambda sau senzorul de oxigen tine cu portofelul tau, se asigura ca masina ta are un consum redus, dar si un nivel mic de poluanti.

Bieletele de directie se strica si ele destul de des din cauza gropilor, asa ca nici acest lucru nu este o surpriza prea mare pentru soferi si nu este legata de calitatea pieselor, ci a drumurilor.

Ce piese se inlocuiesc cel mai greu la un Logan

Atunci cand vine vorba de piesele care se inlocuiesc cel mai greu la un model Dacia Logan, ambreiajul se afla pe primul loc. Nu este o surpriza, pentru ca aglomeratia din orase distruge destul de repede un ambreiaj.

Totusi, sa inlocuiesti un ambreiaj nu este o treaba usoara, iar intreaga operatiune dureaza peste 3 ore. Pretul este pe masura, iar un kit de ambreiaj pentru un Logan poate costa pana 700 de lei, insa nu uitati ca se mai adauga si costurile legate de manopera. Asa ca, se mai adauga minimum 300 de lei pentru o ora de manopera.

La un calcul simplu, pentru inlocuirea unui kit de ambreiaj trebuie sa platim in jur de 1.500 de lei.

Pistoanele masinii se schimba si ele destul de greu, iar pretul nu este deloc mic. Un piston pentru un motor 1.5 dCi costa de la 255 de lei. Nu uitati ca se mai adauga si manopera, asa ca pretul intregii operatiuni poate costa cateva sute de lei.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
10 DOTARI COMPLET INUTILE PENTRU MASINI
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter