Cu ce se lauda BMW Romania in timpul carantinei din Romania, desi libertatea de miscare a fost ingradita de autoritati

Chiar si in plina stare de urgenta, o posibila problema cu masina trebuie rezolvata. Asa ca, BMW Romania a luat masuri si a lansat un serviciu pentru preluarea si livrarea automobilului acasa fara nicio interactiune intre client si personalul marcii.

Cu ce se lauda BMW Romania in timpul carantinei din Romania, desi libertatea de miscare a fost ingradita de autoritati

Stim cu totii ca sunt inca multi soferi care au nevoie sa circule, chiar si in plina criza provocata de pandemia de coronavirus (Covid-19). Drept urmare, BMW Romania a anuntat ca a dezvoltat pentru marcile BMW si MINI un program de preluare si livrare de automobile, fara ca personalul marcii sa interactioneze direct cu clientii.

Cum protejeaza BMW Romania clientii in timpul pandemiei de coronavirus

Ei bine, cum protejeaza BMW Romania clientii, dar si personalul care se ocupa de aceste masini? In primul rand, pentru toti clientii care asteapta sa le fie livrat un automobil nou cum ar fi un BMW Seria 8, livrarea este asigurata gratuit.

Citeste si: Cum arata si cat costa cel mai ieftin BMW Seria 3 F30 scos la vanzare pe site-ul mobile.de

Mai mult, acest serviciu de livrare si preluare este gratuit pentru toti clientii cu lucrari de service care depasesc valoarea de 1200 lei. Preluarea dar si predarea masinii se face cu ajutorul unei platforme de transport, asa ca se reduce contactul direct intre personalul marcii si client. Comunicarea se desfasoara la telefon si in format digital.

Pentru a primi informatii complete despre operatiunile de intretinere si reparatii, inclusiv materiale video ce explica problemele masinii, se foloseste devizul digital Smart Video Communication. Materialele video sunt realizate de tehnicianul de service. Plata se face, bineinteles, prin transfer bancar pentru a se evita expunerea suplimentara.

Program de curatare a automobilului

Dupa ce masina iese din service, BMW Romania ofera si un program de curatare a automobilului si de lucru protejat, ce include dezinfectarea directa a anumitor zone din automobil, folosirea manusilor, dar si a unei huse de protectie pentru scaune si volan.

Echipa Customer Care sta la dispozitia clientilor si poate fi contactata la numarul de telefon +40312.297.499 sau la una din adresele de email infobmw@bmw.ro sau info-mini@mini.ro. Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 09:00 si 18:00.

Clientii mai pot contacta BMW Romania si prin intermediul canalelor de social media ale marcilor, Facebook sau Instagram, care sunt disponibile de asemenea pentru solicitari.

Aplicatia mobila BMW ConnectedDrive poate, de asemenea, fi si sea folosita pentru programari in service.

Fanii motorsport pot participa la Racing League Romania powered by BMW

Pentru fanii curselor, Racing League Romania powered by BMW se anunta deosebit de spectaculos. Competitia este transmisa pe pagina de Facebook BMW Romania si include peste 120 de piloti inscrisi in campionat.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PRET ARE CEL MAI IEFTIN TESLA MODEL S SECOND HAND?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter