Cele mai intalnite 5 scurgeri de lichide care ne avertizeaza ca exista o problema cu masina noastra

Cele mai intalnite 5 scurgeri de lichide care ne avertizeaza ca exista o problema cu masina noastra

Este foarte usor sa ignori micile pete gasite sub masina ta, sau poti sa pretinzi ca acele lichide nu sunt de la tine. Daca faceti asta, este gresit! De ce? Pentru ca aceste mici pete pot dezvalui o multime de probleme pe care masina ta le poate avea.

Scurgerile de lichide sunt semnele prin care masina ne spune ca are ceva dificultati in functionare. Asta este si motivul pentru care ne-am gandit sa venim un pic in ajutorul vostru.

Am alcatuit o lista cu cele mai des intalnite pete pe care masina le poate lasa pe astfalt. Daca stii ce sunt ele, poti indentifica mai repede problemele. Sa vedem care sunt cele mai des intalnite pete lasate de masina pe astfalt:

1. Ulei de motor

Petele de ulei sunt cele mai frecvente. Cauzele acestora sunt mai multe si trebuie indetificate pentru a le putea repara. Fie este vorba despre o etanseizare proasta a capacului de tacheti, a chiuloasei sau a baii de ulei. Cum recunoastem petele de ulei? Ele sunt de culoare neagra si lasa o pelicula groasa pe deget.

2. Antigel

Acest lichid lasa urme mari pe asfalt. Antigelul, asa cum stiti, este mai lichid decat uleiul si orice scurgere are dimensiuni foarte mari. Cum recunoastem ca este vorba de antigel? Ei bine, el curge in fata masinii, sub bara, acolo unde este localizat radiatorul. Antigelul are culoarea roz, albastra, verde sau mov.

3. Lichid de frana

Acesta este, probabil, cel mai grav lichid care poate curge. Adica, o scurgere de lichid de frana poate determina o problema majora. El poate curge prin coliere, mufe sau pe la furtunele sertizate.

Lichidul de frana se scurge, de obicei, prin spatele rotilor sau pe la pompa de frana, sub vasul de incarcare. Important este ca, atunci cand am descoperit ca este lichid de frana, sa mergem repede intr-un service, sa depistam excat pe unde se scurge si sa remediem.

4. Ulei de servo

Aceasta scurgere se face, ori la langa vasul de umplere, ori pe la o imbinare proasta a conductelor, sau chiar pe la pompa de servo. Cum vedem ca este lichid de servo? Pai in primul rand dupa culoare. Uleiul de servo are o culoare curata si este visiniu.

5. Ulei din diferential

Aceasta problema poate fi identificata destul de usor. De ce? Pentru ca scurgerea de ulei este localizata sub diferential si pentru ca are un miros intepator.

VIDEOCLIPUL ZILEI