Top 5 masini tunate de la Geneva

Articol scris de Andrei Cristian, in data de 9 Martie 2016

Daca Geneva a fost rampa de lansare a multor masini concept, a masinilor puternice si masinilor practice, masinilor frumoase, dar si a celor mai putin frumoase, Salonul Auto de la Geneva ne aduce si niste masini modificate asa incat sa ne ramana privirea atintita la aceste frumuseti.

Am realizat un top 5 al celor mai reusite tuning-uri de la Salonul Auto de la Geneva si ne-am gandit sa vi-l impartasim.

Ac Schnitzer ACL2

BMW M2 apare la Geneva intr-o culoare verde putred si poarta numele de ACL2. Monstruletul verde este intr-adevar un monstru pentru ca genereaza 570 de cai putere.

Este cu mult mai puternic decat un BMW M4 si, evident, decat clasicul BMW M2 care poate sa scoata din el numai 370 de caluti cuminti si dragalasi. Are o infatisare fioroasa, este vopsit in verde si are cateva detalii rosii si este modificat de AC Schnitzer.

Fab Design Vayu GTR

McLaren 650S sta la baza lui VAYU GTR. „Ce o mai fi si asta?” probabil va intrebati. Va spunem noi: numele i-a fost dat dupa o zeitate hindusa care este nimeni altul decat Lordul Vantului.

Daca i s-a dat numele VAYU, iar VAYU este Lordul Vantului ne putem da seama cam cat de rapida este aceasta masina. Unii spun ca ar putea fi masina perfecta pentru Batman.

Masina vine cu 32 de CP in plus si poarta un negru mat cu jante cu buza rosie si ceva detalii cu portocaliu. Bolidul este modificat de cei de la FAB Deisgn. Un deliciu!

Kahn Vengeance

DB9, despre care am mai vorbit intr-un articol, vine modificat de Kahn Vengeance. Se spune despre el ca este mestesugit cu mainile omenesti si are un look mult mai agresiv decat clasicul DB9 si un interior atins mult mai mult de boarea elegantei. Kahn Design isi pune amprenta pe aceasta masina si scoate din ea furia si luxul.

Brabus Rocket 900 Coupe

Brabus si atat. Daca nu e Brabus nu e Geneva si nici Geneva nu poate sa traiasca fara un Brabus la show-ul sau. Brabus Rocket 900 Coupe ne ofera din start informatii despre cat de puternic este motorul sau.

Ei, acum ca ne-am dat seama ca acest Brabus vine cu 900 de cp si are un cuplu motor de aproximativ 1500 de Nm. Brabus Rocket 900 Coupe are un motor twin-turbo cu 8 cilindri in V si o capacitate de 6,3 litri.

Cel mai important aspect este ca-l poti conduce pe strazi, legal, si te poti bucura de puterea acestui motor si de frumusetea acestui Brabus. Este chiar mai puternic decat un Aston Martin Vulcan.

TopCar Stinger GTR

Porsche 911 este modificat de TopCar ca sa arate mai bine in ochii celor care s-au cam plictisit de designul clasic al masinilor care vin din fabricile celebrului producator German. Noul  911 Turbo S Stinger GTR are o capota din fibra de carbon si puterea sa depaseste 600 de cai putere.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Etichete: salon auto geneva
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Da, o putem spune fara sa gresim, Maserati nu se afla, in acest moment, intr-o pozitie tocmai placuta: marca italiana, dar si fanii sai, asteapta cu nerabdare intrarea pe piata...
de - 14 Noiembrie 2018
Nu am mai vorbit de ceva vreme despre proiecte de tuning, insa astazi avem un model interesant. Specialistii germani in tuning, de la atelierul AC Schnitzer, si-au propus sa aduca...
de - 5 Noiembrie 2018
Indiferent de culoare, negru, alb, verde sau violet, orice model Audi Q8 iese in evidenta gratie noului sau design, dar si acoperisului cu adevarat special. Poate ca sigla TDI de...
de - 2 Noiembrie 2018
Acum cateva zile, Chevrolet a prezentat o versiune usor modificata, foarte colorata si pregatita pentru aparitia la SEMA a lui Camaro SS. Pana aici, extrem de interesant! Cu toate acestea,...
de - 22 Octombrie 2018

Cele mai noi anunturi

5600.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
8950.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
3400.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
12499.00 EUR - 15 Noiembrie 2018
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare