Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4x4² exista si este cu adevarat spectaculos

Articol scris de Marian P. , in data de 23 August 2017

Mercedes-Benz a prezentat, in urma cu aproape un an, versiunea concurenta pe piata pentru Audi A6 Allroad, si anume E-Class All-Terrain.

Cu o caroserie supla, o garda la sol de 156 de mm si un sistem de tractiune integrala 4Matic oferit standard, Mercedes-Benz E-Class All-Terrain este alternativa perfecta la un SUV.

Nebunia, insa, nu se opreste aici: unul dintre inginerii implicati in dezvoltarea modelului a decis sa duca lucrurile si mai departe si a creat o versiune si mai dura a masinii, de aceasta data E-Class All-Terrain 4x4².

Ideea i-a venit urmarind alte doua modele iesite din comun: Mercedes-AMG G63 6x6 si recentul G-Class 4x4².

Cel responsabil pentru aceasta noua varianta, la care a lucrat nu mai putin de sase luni, se numeste Jürgen Eberle. In prima faza, inginerul german a completat caroseria cu elemente din plastic si a marit garda la sol cu aproximativ 40 de mm, ajungand la o inaltime partiala de 200 de mm.

Nemutumit de felul in care se prezenta proiectul, Jürgen a decis sa mearga si mai departe si a imprumutat axele de portanta de la modelul de care vorbeam mai devreme, G500 4x4², ajungand astfel la o garda la sol de 420 de mm, de aproape trei ori mai mult decat o versiune All-Terrain standard, ba chiar mai mult decat modelul G-Wagen (care ajunge doar la 370 de mm).

Pana la urma, inginerul german a reusit sa mareasca si aceasta garda, la o valoare impresionanta de 500 de mm, cu 130 de mm mai mult decat pe versiunea G500 4x4² si cu aproape 350 mm de varianta standard All-Terrain. Datorita inaltimii, unghiurile de apropiere si de indepartare au valori impresionante.

Masina ruleaza pe pneuri de 20 de inch si este propulsata de un motor V6 pe benzina, de 3,5 litri, imprumutat de la modelul E400, care produce 333 de cai putere si un cuplu-forta de 480 nm.

De retinut ca nu puteti cumpara versiunea standard All-Terrain echipata cu un asemenea motor, de vreme ce Mercedes-Benz o vinde doar in variantele 220d si 350d.

Cu aripi arcuite din fibra de carbon si cauciucuri late de 200 de mm, noul E-Class All-Terrain 4x4² arata cu totul altfel. Conform oficialilor germani, exista chiar o sansa ca modelul sa ajunga pe linia de productie, chiar daca in editie limitata. Se pare ca personaje importante din firma germana sunt entuziasmate de ideea lui Jürgen Eberle, asa ca tindem sa credem ca vom vedea cateva exemplare pe piata in anii urmatori.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Te-ar mai putea interesa

Iti mai recomandam

SEMA Show, sau cel mai mare salon de tuning al anului, desfasurat de aceasta data in Las Vegas, Statele Unite ale Americii, a adus la start numeroase proiecte impresionante de...
de - 21 Noiembrie 2017
Cel mai important eveniment dedicat proiectelor de tuning, desfasurat in urma cu putin timp in Las Vegas, Statele Unite ale Americii, ne-a prezentat unele dintre cele mai indraznete lucrari ale...
de - 21 Noiembrie 2017
Sunteti cumva de parere ca un model standard BMW Seria 4 Coupe este prea comun? In acest caz, poate este momentul sa permiteti specialistilor de la Alpina si BMW Individual...
de - 20 Noiembrie 2017
Specialistii in tuning de la Brabus nu pierd vremea si tocmai au lansat un pachet de tuning dedicat modelelor Mercedes-AMG S 63 4Matic, respectiv Mercedes Maybach S650. Stim ca vorbim...
de - 19 Noiembrie 2017
Audi RS3 este la acest moment un model extrem de respectat in gama din care face parte, fiind unul dintre cele mai bune hot-hatch-uri de clasa mica pentru care se...
de - 17 Noiembrie 2017
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook