Ferrari 812 Widebody By Novitec: un interior violet salbatic!

Ferrari 812 Widebody Novitec

Novitec a intrat pe piata cu un kit nou pentru modelul Ferrari 812 Superfast la inceputul acestui an, asa ca a venit momentul ca tunerul sa revina cu un pachet, unul widebody, pentru monstrul V12 de la Ferrari.

Botezat "N-Largo", ca mai toate proiectele widebody ale tunerului, noua versiune ultramodificata a acestei supermasini este cu 14 cm mai lata pe partea din spate, in special gratie noilor aripi montate pe caroseria standard a modelului.

Acelasi lucru s-a intamplat si pe partea frontala, aripile fiind inlocuite de un nou kit, cu 7 cm mai lat, care ofera o imagine mult mai impunatoare pe strada a modelului Superfast. Aceste accesorii pot fi fabricate din fibra de carbon sau pot fi mate si, pe langa faptul ca arata bine, optimizeaza si scurgerea aerului prin aripi.

De fapt, oriunde ne-am uita la noua versiune vom gasi modificari fata de modelul standard produs la Maranello. Sa nu uitam, de exemplu, de aripa de pe partea din spate, zona in care, pe acoperis, a fost montat si un spoiler discret. Pe capota ne intalnim cu noi guri de aer, dar partea frontala mai vine si cu o bara noua, care se potriveste perfect cu noile aripi ale monstrului de 6,5 litri din Italia.

Pe langa modificarile la caroserie, specialistii de la Novitec au renuntat la jantele de aliaj standard, pe care le-au inlocuit cu unele forjate de 21 inch (pe fata) si de 22 de inch (pe spate).

In completarea modificarilor vizibile, trebuie sa remarcam si noile arcuri ale suspensiilor, care reduc garda la sol cu 35 de mm. In plus, un lift hidraulic va ridica botul masinii cu pana la 40 de mm, pentru a proteja ceea ce se afla sub model. Mai mult, un sistem de esapament cu patru iesiri, cu sau fara flapsuri ajustabile, optimizeaza puterea si permite ca motorul sa "sune" asa cum trebuie.

Si pentru ca am vorbit despre asta, Novitec a facut ceva magie si la acest capitol, transformand cei 789 de cai in nu mai putin de 829. Poate ca nu vi se pare foarte mult, dar tineti minte ca motorul este aspirat natural. Si cuplu-forta beneficiaza de acelasi tratament, avansand de la 718 la 751 de Newtoni-metru.

Cu ajutorul acestor imbunatatiri, noua versiune 812 Superfast va accelera de la 0 la 100 de km/h in doar 2,8 secunde, cu o zecime de secunda mai rapid decat varianta standard a masinii. Mai mult, viteza maxima ajunge la 345 de km/h, ceva mai mult decat cifra anuntata de Ferrari.

Am lasat special la final interiorul modelului, pentru ca personalizarea acestuia poate ajunge oriunde, tunerul oferind o gramada de optiuni, plecand de la piele sau piele Alcantara in aproape orice nuanta. Asta include si combinatia violet salbatic / negru de pe exemplarul din fotografiile atasate acestui articol.

Sursa: Novitec

Newsletter

Whatsapp