Ferrari 812 Superfast by Novitec bifeaza cam tot ce ne intereseaza la o supermasina!

Ferrari 812 Superfast Novitec

Tocmai ce ai cumparat un model nou-nout Ferrari 812 Superfast si, dintr-o data, nu mai esti deloc incantat de felul in care arata? E momentul in care intra in scena Novitec. Tunerul german si-a intors atentia asupra acestei super-masini cu motor V12 produsa la Maranello imediat dupa proiecte asemanatoare cu McLaren 570S sau Lamborghini Huracan.

Deocamdata, specialistii germani au decis sa faca doar pasi marunti, venind pe piata cu modificari vizuale si cateva schimbari minore la capitolul hardware, pachetul complet pentru propulsorul aspirat natural, de 6,5 litri, urmand sa fie prezentat la o data ulterioara.

Asa cum va spuneam, Novitec lucreaza la modificari importante la capitolul putere, care sa creasca cei 789 cai putere si 718 Nm standard ai masinii.

Nu uitati, insa, ca Ferrari 812 Superfast este deja o adevarata racheta, accelerand pana la 100 de km/h in 2,9 secunde si pana la 200 de km/h in 7,9 secunde, si atingand o viteza maxima de 340 de km/h.

Tunerul german aduce cateva schimbari si in cabina, permitand clientilor sa aleaga intre o multime de finisaje din Alcantara sau piele naturala, dar si multe accente din fibra de carbon si o gramada de alegeri la capitolul culori.

Design Exterior

Sigla cu calut de pe capacul central al jantelor masinii v-ar putea convinge usor ca e vorba despre roti originale Ferrari, dar aceasta versiune 812 Superfast a facut pasul inainte, la jantele forjate Novitec, dezvoltate in colaborare cu Vossen. Masurand 21 de inch pe partea frontala si nu mai putin de 22 de inch pe spate, noile jante se potrivesc perfect modelului si sunt completate de arcurile sport, care coboara garda la sol cu 35 de mm si imbunatatesc centrul de gravitate al masinii.

Mai mult, proprietarii nu trebuie sa-si faca griji pentru daunele la bara frontala, specialistii germani implementand un sistem de ridicare pe fata, care, la simpla apasare a unui buton, poate inalta partea din fata a lui 812 Superfast cu pana la 40 de mm.

Pe partea din spate, noul sistem de esapament reduce greutatea masinii cu pana la 11 kg si vine cu iesiri noi de 110 mm, fie mate fie polisate, din otel inoxidabil. Nu lipsesc flaps-urile active care, la atingerea unui buton, pot modifica sunetul motorului, ba exista chiar si o versiune ultra-usoara a sistemului de esapament inspirata de F1, construita din super-aliaj Inconel.

Modificarile cosmetice ale acestui coupe de inalta performanta se invart in jurul pachetului de fibra de carbon, dezvoltat, pentru o mai buna eficienta, in tunelul cu vant. Pe fata, ne intalnim cu un spoiler cu finisaj mat sau lucios, praguri laterale personalizate, doua guri de aer pe capota, noi capace pentru oglinzile laterale, dar si un nou spoiler spate.

Sursa: Novitec

Newsletter

Whatsapp