BMW nu va construi un X7 M, dar Alpina pregateste un inlocuitor: XB7!

Pentru un sofer obisnuit, marca Alpina nu inseamna prea multe, dar cei cu adevarat indragostiti de masini stiu, fara indoiala, ca specialistii de la Alpina transforma modele BMW in adevate bijuterii de aproape o jumatate de secol.

Alpina BMW X7 rendering

Mai mult, conform informatiilor oficiale, nu au de gand sa se opreasca iar urmatorul proiect interesant pe lista este o versiune SUV modificata a cunoscutului X7.

Asteptat oficial la Frankfurt Motor Show 2019, noul X7, care pare sa fie o combinatie intre un Mercedes-Benz GLS si Range Rover SVAutobiography, nu e altceva decat un SUV puternic, impozant si foarte luxos. Speram ca masina sa ajunga pe piata inaintea versiunii Alpina XB7, pe care am vazut-in teste acum cateva saptamani.

E adevarat ca prototipul a fost camuflat partial, dar prietenii nostri de la Kolesa au reusit sa indeparteze digital acest camuflaj, asa ca ne-am bucurat de o imagine foarte clara a "versiunii de serie".

Intr-un stil pe care il declaram tipic celor de la Alpina, modificarile exterioare sunt destul de subtile si includ finisaje unice, noi bumpere, camasi laterale dar si jantele multi-spite semnatura ale celor de la Alpina. Sa nu uitam, binenteles, de nuantele personalizate de culori exterioare, printre care si aceasta cunoscuta "verde Alpina" din imaginea atasata.

Modelul beneficiaza de aceleasi modificari subtile si la interior, unde ne intalnim cu tapiterie, sigle, finisaje si instrumentar de bord specific celor de la Alpina.

Chiar daca Alpina nu a spus, deocamdata, prea multe despre masina, se pare ca specialistii marcii lucreaza la doua versiuni ale masinii, un diesel XD7 limitat la piata europeana si o varianta pe benzina XB7. Ambele vor fi echipate cu aceleasi propulsoare de pe X7 M50i si M50d, pe care produc 523 si, respectiv, 394 de cai putere, binenteles usor modificate pentru mai multa putere.

In cazul lui XB7, asta inseamna un propulsor V8 bi-turbo de 4,4 litri care, pe B7, ajunge la 600 de cai si la un cuplu-forta de 800 Nm, motor care ajuta masina sa accelereze de la 0 la 100 de km/h in 3,5 secunde si sa ajunga la viteza maxima de 330 de km/h.

Mai mult, suspensia masinii poate fi personalizata pentru o cat mai buna tinuta la drum si manevrabilitate, la toate modificarile adaugandu-se o noua transmisie automata in opt trepte, un sistem de tractiune integrala xDrive si, posibil, un sistem de esapament variabil. Toate fac din acest SUV cu trei randuri de scaune o masina cel putin interesanta.

Newsletter

Whatsapp