TRD produce deja noi componente personalizate pentru Toyota GR Supra

Articol scris de Marian P. , in data de 20 Mai 2019

TRD tocmai ce a prezentat un pachet de noi componente personalizate, in special elemente aerodinamice din fibra de carbon, pentru noul Toyota GR Supra, piese gandite sa-i imbunatateasca aerodinamica si, sa recunoastem, sa satisfaca nevoia clientilor de a imbunatati felul in care arata noul model.

Noile materiale usoare sunt folosite la spoilerul frontal, la pragurile laterale, la portiere, dar si la spoilerul si portbagajul de pe spate, in asa fel incat sa se potriveasca cu un set nou de jante forjate din aluminiu.

Asa cum ne asteptam, e vorba despre aceleasi componente cu care ne-am intalnit in februarie, atunci pe conceptul TRD GR Supra Performance Line.

Lasand deoparte performantele masinii, putem spune, fara nici o grija, ca modelul GR Supra arata ceva mai amenintator cu toate aceste elemente TRD din fibra de carbon, de parca s-ar potrivi mai bine pe un circuit si nu in parcarea unei case.

Pe undeva, acest lucru e perfect adevarat. Spoilerul frontal, de exemplu, este compus din trei elemente, asa ca noul design ajuta la imbunatatirea fortei de greutate si reduce factorul de ridicare de pe asfalt.

In plus, masina va fi mai inalta, in comparatie cu versiunea standard, cu aproape 14 mm pe fata si pe partile laterale si cu 4 mm pe partea din spate.

Sa nu uitam nici de modificarile propuse pentru portiere, al caror rol este acela de a directiona aerul catre partea din spate a modelului, unde veti gasi un difuzor din fibra de carbon si un nou spoiler, primul reducand garda la sol cu aproximativ 24 de mm.

La fel de importante ni se par si jantele forjate din aluminiu de culoare neagra de 19 inch, cu spite duble, care sunt identice cu cele prezentate pe conceptul pe care l-am mentionat ceva mai devreme.

Chiar daca toate aceste componente au fost lansate deocamdata doar in Japonia, nu va mai dura mult pana cand TRD le va oferi si clientilor din restul lumii.

Deocamdata, performantele motorului sunt aceleasi, ceea ce inseamna ca propulsoarele BMW de pe Supra (in Japonia) vor produce, ca pana acum, 194 si 258 de cai putere, gratie unui motor turbo in patru cilindri de 2,0 litri, sau 335 de cai, prin intermediul propulsorului turbo in linie, in sase pistoane, de 3,0 litri.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Ei da, modificarea motorului nu este primul lucru la care ne gandim atunci cand vorbim despre noul Skoda Scala. Cu toate acestea, exact asta au facut specialistii de la DTE-Systems,...
de - 11 Iunie 2019
Modificarea masinilor deja existente pe piata a strabatut un drum lung inca de cand omul a pus mana pe o cheie franceza si a invatat ce inseamna un lucru diferit. ...
de - 11 Iunie 2019
Ca cel de-al doilea model unic Mercedes-AMG (dupa SLS), GT este o masina sport senzationala, mai ales in versiunile de top "R". Cu 577 de cai putere si un cuplu-forta...
de - 10 Iunie 2019
Vorbim din nou despre tuning si va aducem in atentie un proiect special dezvoltat de Hennessey Performance, proiect care a fost botezat cu un nume extrem de pompos, trebuie sa...
de - 6 Iunie 2019

Cele mai noi anunturi

2400.00 EUR - 17 Iunie 2019
4700.00 EUR - 17 Iunie 2019
5500.00 EUR - 17 Iunie 2019
3100.00 EUR - 17 Iunie 2019
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare