TRD produce deja noi componente personalizate pentru Toyota GR Supra

2020 TRD Toyota GR Supra

TRD tocmai ce a prezentat un pachet de noi componente personalizate, in special elemente aerodinamice din fibra de carbon, pentru noul Toyota GR Supra, piese gandite sa-i imbunatateasca aerodinamica si, sa recunoastem, sa satisfaca nevoia clientilor de a imbunatati felul in care arata noul model.

Noile materiale usoare sunt folosite la spoilerul frontal, la pragurile laterale, la portiere, dar si la spoilerul si portbagajul de pe spate, in asa fel incat sa se potriveasca cu un set nou de jante forjate din aluminiu.

Asa cum ne asteptam, e vorba despre aceleasi componente cu care ne-am intalnit in februarie, atunci pe conceptul TRD GR Supra Performance Line.

Lasand deoparte performantele masinii, putem spune, fara nici o grija, ca modelul GR Supra arata ceva mai amenintator cu toate aceste elemente TRD din fibra de carbon, de parca s-ar potrivi mai bine pe un circuit si nu in parcarea unei case.

Pe undeva, acest lucru e perfect adevarat. Spoilerul frontal, de exemplu, este compus din trei elemente, asa ca noul design ajuta la imbunatatirea fortei de greutate si reduce factorul de ridicare de pe asfalt.

In plus, masina va fi mai inalta, in comparatie cu versiunea standard, cu aproape 14 mm pe fata si pe partile laterale si cu 4 mm pe partea din spate.

Sa nu uitam nici de modificarile propuse pentru portiere, al caror rol este acela de a directiona aerul catre partea din spate a modelului, unde veti gasi un difuzor din fibra de carbon si un nou spoiler, primul reducand garda la sol cu aproximativ 24 de mm.

La fel de importante ni se par si jantele forjate din aluminiu de culoare neagra de 19 inch, cu spite duble, care sunt identice cu cele prezentate pe conceptul pe care l-am mentionat ceva mai devreme.

Chiar daca toate aceste componente au fost lansate deocamdata doar in Japonia, nu va mai dura mult pana cand TRD le va oferi si clientilor din restul lumii.

Deocamdata, performantele motorului sunt aceleasi, ceea ce inseamna ca propulsoarele BMW de pe Supra (in Japonia) vor produce, ca pana acum, 194 si 258 de cai putere, gratie unui motor turbo in patru cilindri de 2,0 litri, sau 335 de cai, prin intermediul propulsorului turbo in linie, in sase pistoane, de 3,0 litri.

Newsletter

Whatsapp