BMW X3 M Competition primeste un pachet de performanta de la AC Schnitzer

BMW X3 M Competition primeste un pachet de performanta de la tunerii de la AC Schnitzer, care il transforma intr-o adevarata bestie pe patru roti, gata sa satisfaca cerintele oricarui pasionat auto, oricat de exigent ar fi acesta.

2020 BMW X3 M Competition AC Schnitzer

Germanii de la BMW ne prezentau in prima jumatate a anului trecut noile modele X3 M, respectiv X4 M, doua modele care s-au dovedit a fi extrem de apreciate de pasionatii auto pe de o parte, dar si de specialistii din domeniu.

Si nici nu este de mirare asta avand in vedere ca vorbim despre doua modele echipate cu o unitate de motorizare cu capacitate de 3.0 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 480 de cai putere si un cuplu maxim de 600 Nm. Mai mult decat atat, versiunile Competition cresteau puterea motorului pana la nu mai putin de 510 cai!

Bineinteles, aceasta putere este mai mult decat si-ar putea dori aproape orice pasionat auto, insa se pare ca nu este de ajuns pentru tunerii de la AC Schnitzer. Asadar, casa de tuning anunta acum lansarea unui pachet de performanta pentru X3 M Competition. In urma modificarilor aduse, unitatea de motorizare despre care vorbeam in randurile anterioare ajunge sa fie capabila sa dezvolte o putere de 600 de cai si un cuplu maxim de 700 Nm.

Din pacate insa, cei de la AC Schnitzer nu ne-au oferit pana la aceasta ora niciun fel de informatii cu privire la cifrele de performanta de care se face in stare noul X3 M Competition dotat cu acest pachet de tuning.

Asa cum stiti deja, versiunea oficiala a celor de la BMW este capabila sa accelereze de la 0 la 100 km/h intr-un timp excelent de 4.1 secunde. Mai mult decat atat, cu pachetul M Driver, viteza maxima la care poate ajunge un model X3 M Competition este de 285 km/h. Cei de la AC Schnitzer nu se opresc insa aici si anunta si un pachet de performanta dedicat versiunii de baza X3 M, care va fi lansat in perioada urmatoare.

X3 M Competition primeste cu aceasta ocazie de la tunerii de la AC Schnitzer si un set nou de arcuri, care scad garda la sol cu 20 de mm pe puntea fata, respectiv cu 25 de mm pe puntea spate. De asemenea, cei interesati pot apela si la un splitter nou, dar si la o aripa spate discreta. Nu in ultimul rand, tunerii ne propun un nou set de jante cu dimensiuni de 20 sau 22 de inci si anvelope Michelin Pilot Sport 4S.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
DIFERENTELE DINTRE MOTOR TURBO VS. ASPIRAT NATURAL
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Alpina

Newsletter