Skoda Scala primeste mai multa putere pentru motoarele sale

2019 Skoda Scala DTE-Systems

Ei da, modificarea motorului nu este primul lucru la care ne gandim atunci cand vorbim despre noul Skoda Scala. Cu toate acestea, exact asta au facut specialistii de la DTE-Systems, care au modificat unitatea de control a puterii de pe sistemul plug & play pentru cele trei propulsoare pe benzina si pentru cel pe motorina, disponibile pe acest hatchback Skoda.

Mai exact, motorul TSI de 1,0 litru, castiga 23 de cai si 25 de Nm, ajungand la 117 cai si 210 Nm, in timp ce propulsorul de 113 cai si 200 Nm ajunge, in aceasta versiune, la 135 de cai si 235 de Nm.

Mai mult, motorul TSI de 1,5 litri care dezvolta, din fabrica, 148 de cai si 250 de Nm, ajunge la 177 de cai si 308 Nm, iar propulsorul diesel TDI de 1,6 litri se bucura de 132 de cai putere si de un cuplu-forta de 290 de Nm, mai mult decat cifrele standard de 113 cai si 250 de Nm.

Tunerul ofera si trei moduri de condus, Sport, Dinamic si Eficient, care pot fi selectate prin intermediul unor butoane plus-minus sau printr-o aplicatie pe telefonul mobil.

Sa nu uitam un lucru extrem de important: reprezentantii tunerului sustin ca timpul de acceleratie de la 0 la 100 de km/h al versiunii Scala 1.5 TSI, care ajungea la 8,2 secunde, a fost imbunatatit, cu ajutorul PedalBox, un sistem care micsoreaza raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie, cu 10 procente.

Chiar daca anumite companii de tuning au inceput deja sa lanzeze componente pentru Scala, Skoda inca nu a decis daca e momentul sa lanseze o vesiune mai potenta RS (vRS in Marea Britanie).

E posibil ca e asemenea varianta sa fie pe agenda producatorului din Cehia si, conform informatiilor din lumea auto, aceasta ar putea beneficia chiar de propulsie electrificata.

Sa nu uitam ca Skoda ne-a prezentat deja o astfel de masina in 2018, fiind vorba despre conceptul Vision RS, un vehicul electrificat care ajunge la o putere totala de 242 de cai putere.

Newsletter

Whatsapp