Mulgari BMW Icon03: un adevarat omagiu pentru modelele M!

2019 Mulgari BMW Icon03

Modificarea masinilor deja existente pe piata a strabatut un drum lung inca de cand omul a pus mana pe o cheie franceza si a invatat ce inseamna un lucru diferit.

De data aceasta, insa, un tuner britanic a decis sa aduca un adevarat omagiu atat trecutului cat si prezentului si sa creeze cea mai tare masina vreodata.

Avand la baza un BMW M240i, Mulgari a creat modelul Icon03. Specialistii in design, stil si tuning ai companiei britanice au fost inspirati de sporturile cu motor in procesul de creatie si s-au bazat pe propulsie, tehnologia sasiului si pe micsorarea greutatii.

Rezultatul? O "masina dotata cu cele mai pure elemente dinamice, un adevarat omagiu pentru modelele fabricate in Bavaria, atat din trecut cat si din prezent".

Pana la urma, ce a facut Mulgari? In primul rand, noul BMW Icon03 a fost modificat in asa fel incat sa reproduca cele mai bune versiuni ale modelelor M din trecut.

De exemplu, acoperisul din fibra de carbon a fost imprumutat de pe modelului E46 M3 CSL, dar a fost dotat cu canale aerodinamice M, in timp ce aripile spate mai mari, patratoase si mai agresive, ne amintesc de cele de pe E30 M3. Sa nu uitam nici de aripile frontale, care au elemente imprumutate de pe versiune 3.0 CSL.

Printre modificari se mai numara un splitter frontal care se intinde pe toata latimea partii din fata si care imbunatateste forta de apasare a masinii. In plus, caroseria este ceva mai lata pe acest model, asa ca rezultatul ni se pare excelent, atat la capitolul estetic cat si la functionalitate.

Sub capota noului BMW Icon03 ne intalnim cu propulsorul turbo B58 de pe M240i, care produce nu mai putin de 589 Nm. Numarul de cai putere nu a fost inca anuntat, dar Mulgari sustine ca va fi vorba despre o cifra sub 500 de cai, in asa fel incat masina sa foloseasca puterea cat mai eficient.

Alte elemente importante pentru tuner au fost sasiul si suspensiile, specialistii de la Mulgari modificandu-le pe amandoua atat pentru confort cat si pentru cel mai bun si mai performant raspuns pe circuite.

In cabina, ne intalnim cu multe accente galbene, dar si cu scaune sport Recaro. Pentru a completa conexiunea dintre masina si sofer, Mulgari n-a uitat nici de volanul sport, nici de schimbatoarele de viteza din fibra de carbon.

Am pastrat cea mai proasta veste pentru final: in cazul in care sunteti interesati de aceasta versiune Icon03, Mulgari a anuntat ca va produce modelul intr-un numar extrem de limitat, doar 25 de exemplare...

Sursa: Mulgari

Newsletter

Whatsapp