Asa ar trebui sa arate cu adevarat un BMW Z4 M40i... by G-Power!

BMW Z4 M40i G-Power

Faceti cunostinta cu versiunea neoficiala BMW Z4 M, asa cum le place celor de la G-Power sa-si numeasca cel mai recent proiect. Noul roadster pleaca de la specificatiile lui BMW Z4 M40i si beneficiaza de o imbunatatire a puterii impresionanta, ajungand la 493 de cai si la un cuplu-forta de 700 de Nm.

Cei 158 de cai si 200 de Nm suplimentari au devenit posibili datorita imbunatatirilor aduse motorului in sase cilindri, de 3,0 litri. Ca parte a procesului, tunerul a instalat o turbina modificata, un intercooler mai mare, un nou sistem de evacuare si un software de management al motorului optimizat.

In aceasta varianta, masina accelereaza de la 0 la 100 de km/h cu cateva zecimi de secunde mai rapid decat modelul standard, care ajunge la 4,5 secunde, desi specialistii de la G-Power nu au comunicat o cifra oficiala.

In plus, a fost eliminat limitatorul de viteza, asa ca masina poate depasi, in conditii de drum bun, 300 de km/h. Aceasta optiune va costa aproximativ 595 de euro.

Si pentru ca tot am vorbit despre bani, noul soft V3 imbunatatit de G-Power, responsabil de toti caii putere, costa 1.949,99 euro. Printre modificarile importante mai sunt cele de la turbina (3.450 de euro), catalizatorul sport (1.950,01 euro) si intercoolerul mai mare (1.750 de euro).

In plus, pentru o suma suplimentara de 357 de euro, puteti sa masurati puterea motorului pe dinamometru, asa ca veti sti intotdeauna unde va aflati dupa imbunatatiri.

Pe langa modificarile la capitolul putere, noul Z4 M40i beneficiaza si de jante noi. Acestea, duble dealtfel, de 9×20 (pe fata) si de 10×20 (pe spate), sunt forjate, au cinci spite, poarta numele G-Power Hurricane RR, sunt "incaltate" cu pneuri 245/30 (pe fata) si 275/30 (pe spate) si sunt cele mai usoare din clasa lor.

Imbunatatiri mai putin serioase sunt disponibile si pe versiunea M40i a generatiei G29, modificari care pot ajunge la 375, 404 sau 444 de cai putere.

Pentru primele doua kituri, software-ul costa 1.250 de euro sau 1.550 de euro, in timp ce ultimul poate ajunge, fara instalare, la 5.350 de euro (cu un intercooler mai mare si catalizator sport).

Sursa: G-Power

Newsletter

Whatsapp