BMW Seria 3 si Seria 8: mai stilate cu ajutorul AC Schnitzer

AC Schnitzer BMW Seria 3 Seria 8

Toata lumea stie ca AC Schnitzer se numara printre cei mai buni tuneri BMW, iar specialistii companiei au pregatit deja noi componente pentru modelele din Seria 3 si Seria 8.

Printre aceste componente se numara o varietate de elemente care ajuta performantele masinii, dar si unele (destul de interesante!) care contribuie la aspectul estetic al masinilor.

Daca aveti un model nou din Seria 8 si va ganditi serios la personalizarea lui, specialistii de la AC Schnitzer sunt pregatiti sa va ajute.

Printre componente, gasim chiar si o suspensie cu totul si cu totul noua, care difera in functie de modul de condus ales. De exemplu, sunetul este diferit intre modurile Sport si Comfort dar, ceea ce conteaza, este mult altfel decat pe versiunea standard a masinilor.

Tunerul ofera si un kit de modificare pentru aceste modele coupe. Pentru a va face o idee, modelul M850i produce, in aceasta versiune, 612 cai, in loc de 523, iar varianta 840d ajunge la 374 de cai, in loc de 315 pe masina standard.

In plus, AC Schnitzer vine si cu un kit de caroserie complet din fibra de carbon pentru masinile din Seria 8, kit care include un nou splitter frontal cu guri de aer optionale, dar si doua versiuni diferite de aripi spate, o varianta mai mica si una mai mare a cunoscutei aripi Racing.

Modificarile exterioare sunt completate de jantele de 20 de inch, cu cinci spite, pentru care tunerul a pregatit nu una ci doua variante.

La interior, schimbarile sunt mai putin importante si se refera, in principal, la o mare cantitate de aluminiu, material intalnit pe pedale, zonele de odihna pentru picioare sau pe brelocul pentru chei.

In cazul Seriei 3, oferta tunerului pe versiunile 320i si 330i se adreseaza mai ales caracteristicilor estetice si mai putin celor legate de performanta. Ne-au incantat, totusi, cele doua noi iesiri ale sistemului de esapament, amplasate pe cele doua parti laterale ale modelelor.

Din kitul de caroserie fac parte, printre altele, un nou splitter frontal, camasi laterale noi, dar si o noua bara spate. In plus, pe spate ne intalnim cu o aripa noua, dar si cu un nou spoiler pe acoperis.

Si pe Seria 3 avem jante cu cinci spite, care pot avea 19 sau 20 de inch si pot fi finisate in doua tonuri sau intr-un nuanta antracit.

Mai mult, ca si pe Seria 8, printre imbunatatirile din cabina se numara aceasi folosire extensiva a aluminiului, intalnite pe pedale, pe zonele in care soferul isi poate relaxa picioarele sau pe... breloc.

Sursa: AC Schnitzer

Newsletter

Whatsapp