Noul Alpina B7 (G11 LCI) inspira clasa chiar si cu grila sa frontala enorma

BMW a prezentat noul bolid Seria 7 Life Cycle Impulse (LCI) acum aproape o luna si, daca inca va mai minunati de grila sa de dimensiuni mari, atunci trebuie sa fim de acord ca grila versiunii Alpina este cel putin tolerabila, asa cum apare ea pe noua generatie B7.

Cuvantul "clasa" nu poate descrie pe de-a-ntregul acest sedan luxos de dimensiuni generoase pregatit de niste oameni extrem de talentati, specialistii de la Buchloe, chiar daca aceasta masina are la baza un model care a generat reactii mixte.

Sub capota lunga si impozanta se afla acelasi motor V8 bi-turbo de 4,4 litri care produce 600 de cai putere si un cuplu-forta de 800 Nm. Asta inseamna ca masina de peste 2,2 tone accelereaza pana la 100 de km/h in doar 3,5 secunde si poate ajunge pana la o viteza maxima de 330 de km/h.

La un calcul simplu, modelul este cu o zecime de secunda mai rapid decat actuala versiune si completeaza viteza maxima cu aproape 20 de km/h.

Iata si ceva interesant: echipat cu anvelope pentru toate sezoanele, noul Alpina poate depasi modelul BMW 750i, care ajunge la doar 209 km/h. Mai trebuie mentionat faptul ca masina poate cobori automat, la viteze de peste 225 de km/h, cu aproximativ 1,5 cm, asa ca centrul de greutate mai jos permite o mai buna manevrabilitate.
In acelasi timp, pentru a evita daunele, suspensia cu aer poate ridica masina cu pana la 2 cm.

Multi dintre oficialii din lumea auto considera acest model ca fiind un inlocuitor pentru M7, asa ca noul B7 este echipat standard cu jante clasice Alpina de 20 de inch. Binenteles ca exista si o versiune ceva mai scumpa, jantele de 21 de inch din aluminiu intarit, de mare densitate, care sunt cu 20 de procente mai usoare decat unele conventionale.

De o franare cat mai eficienta se ocupa un sistem de frane complet actualizat, cu tehnologie brake-by-wire si discuri mai mari pe axul spate.

Alpina a adus modificari pentru confort si la interior, unde pasagerii din spate nu vor mai auzi atat de tare zgomotele generate de anvelope, in special gratie noului scut din aripi. Pentru o si mai buna izolare fonica, al doilea stalp al masinii este, de asemenea, izolat, de acelasi lucru bucurandu-se si tetierele spate si husele centurilor de siguranta.

In plus, cu aproape o jumatate de cm mai gros, geamul laminat al parbrizului este, de aceasta data, folosit si pentru ferestrele laterale si pentru luneta.

Modelul 2019 Alpina B7 va debuta pe piata americana in al treilea trimestru al acestui an, iar pretul va pleca de la putin peste 142.000 de dolari (cu taxele incluse).

Sursa: Alpina

Newsletter

Whatsapp