Mercedes-AMG GT S modificat de Prior Design este un tauras turbat! Cum l-au facut specialistii sa fie mai usor?

Articol scris de C. Zanfir , in data de 10 Iulie 2018

Daca modele Mercedes-Benz am mai vazut tunate si am cam strambat din nas pentru ca tuningul pe Mercedes arata usor ciudatel… mai ales pe unitatile care ar trebui sa ramana cu tot ce au din fabrica pentru ca sunt construite sa vorbeasca despre eleganta, nu despre modificari, spoilere alungite, aripi pe partea dorsala sau jante mari; daca aceste modele parca nu ne ofera o imagine atat de fericita, un AMG tunat va arata intotdeauna perfect daca vreun tuner cunoscut si priceput pune mana pe el.

Cei de la Prior Design isi iau treaba in serios cu acest Mercedes-Benz AMG GT S si fac din el cea mai bestie dintre bestii. Pe o scara de la 1 la 10, Hulk i-ar da acestui GT S nota 11, si-ar strange jucariile si ar pleca acasa.

Prior Design au tunat in ideea de aerodinamicitate. Asta a fost tema principala si au respectat-o in proportie de 100%, mai ales ca absolut tot ceea ce vezi in exterior ca element aerodinamic este confectionat din fibra de carbon. Unde mai pui ca acest contrast intre negru si rosu nu face decat sa-l inraiasca pe GT S-ul celor de la Mercedes.

Daca de exterior s-au atins si au facut o treaba minunata, propulsorul a ramas acelasi: V8, biturbo, cu capacitate de 4.0 litri, capabil sa dezvolte 522 de cai putere si un cuplu forta de 670 Nm. Cei de la Prior Design s-au gandit ca oricum GT S-ul atinge suta de kilometri in 3.8 secunde, iar viteza maxima este limitata la 310 kilometri, asa ca bagheta lor magica nu a mai ajuns si pe aici pentru ca e destul.

Interiorul este tot Alcantara, elementele confectionate din fibra de carbon (daca vrei, asta este o optiune), dar si cu logo-ul Prior Design ca sa nu uiti cine a realizat aceasta opera de arta.

Daca aripa de pe partea spate si panourile de caroserie sunt construite din fibra de carbon, inseamna ca masina cantareste mai putin decat inainte, dar nu stim exact cu cat. In fine, pana la greutatea unei masini ne mai uitam si la jante si vom observa ca cele de pe fata au diametru de 20 de inch si 21 de inch pe partea din spate. Asta ca sa nu spui ca nu te urci la volanul celui mai tare Mercedes-AMG GT S.

Peisajul acesta delicios este completat de suspensia care coboara garda la sol cu 40 de milimetri. Si acum va asteptati la pret… ei bine, nu-l am. Si daca l-as avea, cred ca ne-am enerva putin pentru ca nu ar fi unul mic. Nici unul decent.

Sursa: Prior Design

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Astazi de dimineata va relatam intamplarea adolescentului de 15 ani care furase masina tatalui sau si a fost implicat intr-un accident normal. Conform investigatiei politistilor, nu adolescentul de 15 ani...
de - 14 Februarie 2019
BMW a prezentat noul bolid Seria 7 Life Cycle Impulse (LCI) acum aproape o luna si, daca inca va mai minunati de grila sa de dimensiuni mari, atunci trebuie sa...
de - 11 Februarie 2019
Tunerii de la Novitec sunt, cu siguranta, niste specialisti cunoscuti de majoritatea celor care iubesc masinile. Ei ne-au dat, de-a lungul timpului, cateva pachete de tuning speciale cu care au...
de - 11 Februarie 2019
In septembrie 2017, aflam o veste interesanta din tabara Audi, aceea ca gigantul german este interesat sa instaleze un propulsor diesel sub capota urmatoarei generatii S6 (si S7 Sportback). Este...
de - 11 Februarie 2019

Cele mai noi anunturi

Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare