Mercedes-AMG GT S modificat de Prior Design este un tauras turbat! Cum l-au facut specialistii sa fie mai usor?

Articol scris de C. Zanfir , in data de 10 Iulie 2018

Daca modele Mercedes-Benz am mai vazut tunate si am cam strambat din nas pentru ca tuningul pe Mercedes arata usor ciudatel… mai ales pe unitatile care ar trebui sa ramana cu tot ce au din fabrica pentru ca sunt construite sa vorbeasca despre eleganta, nu despre modificari, spoilere alungite, aripi pe partea dorsala sau jante mari; daca aceste modele parca nu ne ofera o imagine atat de fericita, un AMG tunat va arata intotdeauna perfect daca vreun tuner cunoscut si priceput pune mana pe el.

Cei de la Prior Design isi iau treaba in serios cu acest Mercedes-Benz AMG GT S si fac din el cea mai bestie dintre bestii. Pe o scara de la 1 la 10, Hulk i-ar da acestui GT S nota 11, si-ar strange jucariile si ar pleca acasa.

Prior Design au tunat in ideea de aerodinamicitate. Asta a fost tema principala si au respectat-o in proportie de 100%, mai ales ca absolut tot ceea ce vezi in exterior ca element aerodinamic este confectionat din fibra de carbon. Unde mai pui ca acest contrast intre negru si rosu nu face decat sa-l inraiasca pe GT S-ul celor de la Mercedes.

Daca de exterior s-au atins si au facut o treaba minunata, propulsorul a ramas acelasi: V8, biturbo, cu capacitate de 4.0 litri, capabil sa dezvolte 522 de cai putere si un cuplu forta de 670 Nm. Cei de la Prior Design s-au gandit ca oricum GT S-ul atinge suta de kilometri in 3.8 secunde, iar viteza maxima este limitata la 310 kilometri, asa ca bagheta lor magica nu a mai ajuns si pe aici pentru ca e destul.

Interiorul este tot Alcantara, elementele confectionate din fibra de carbon (daca vrei, asta este o optiune), dar si cu logo-ul Prior Design ca sa nu uiti cine a realizat aceasta opera de arta.

Daca aripa de pe partea spate si panourile de caroserie sunt construite din fibra de carbon, inseamna ca masina cantareste mai putin decat inainte, dar nu stim exact cu cat. In fine, pana la greutatea unei masini ne mai uitam si la jante si vom observa ca cele de pe fata au diametru de 20 de inch si 21 de inch pe partea din spate. Asta ca sa nu spui ca nu te urci la volanul celui mai tare Mercedes-AMG GT S.

Peisajul acesta delicios este completat de suspensia care coboara garda la sol cu 40 de milimetri. Si acum va asteptati la pret… ei bine, nu-l am. Si daca l-as avea, cred ca ne-am enerva putin pentru ca nu ar fi unul mic. Nici unul decent.

Sursa: Prior Design

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Vorbim astazi despre un oarecare Audi A4, din 2008, care in mod normal nu ne-ar fi captat atentia sub nicio forma in anul 2018. Insa, acest A4 pe care vrem...
de - 17 Septembrie 2018
Britanicii de la Lister si-au pus in cap sa faca din Jaguar F-Pace cel mai rapid SUV din lume si se pare ca planul lor este destul de aproape de...
de - 12 Septembrie 2018
Esti fan al Jeep-ului Wrangler 6X6 si al tuning-ului? Atunci, cu siguranta, ai auzit de Bruiser Conversions. In acest caz, articolul de mai jos iti este dedicat. Uimitorul Bruiser Conversions...
de - 4 Septembrie 2018
Cel mai rapid SUV cu sapte locuri din lume pe traseul de la Nürburgring va aparea, in varianta de serie, spre finalul acestui an, dar exista multi entuziasti carora nu...
de - 4 Septembrie 2018

Cele mai noi anunturi

7200.00 EUR - 19 Septembrie 2018
17850.00 EUR - 19 Septembrie 2018
6850.00 EUR - 19 Septembrie 2018
15990.00 EUR - 19 Septembrie 2018
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare