Brabus 700 4x4² Final Edition: nimic altceva decat un mai puternic AMG G63!

Brabus 700 4x4² Final Edition

Mercedes-Benz a lansat, la inceputul acestui an, la North American International Auto Show, noul Clasa G. Cu toate acestea, Brabus nu pare sa fi terminat cu modelul precedent, mai ales daca aruncam o privire la aceasta versiune senzationala Mercedes-AMG G63.

Celebrul tuner i-a dat numele Brabus 700 4x4² Final Edition, un indicativ care pare sa i se potriveasca si asta nu doar pentru ca ar putea fi versiunea finala a actualului model. In acest caz, cifra 700 indica, de asemenea, si puterea pe care o gasim sub capota masinii.

Da, Brabus a reusit sa modifice vechiul motor bi-turbo V8 de 5,5 litri si, gratie unor turbosuflante mai mari, unui sistem de esapament mai bun si a altor schimbari nominale, acesta ajunge la 700 de cai putere. Cuplul-forta urca pana la 960 Newtoni-metru iar rezultatul, conform tuner-ului, inseamna acceleratie de la 0 la 100 de km/h in doar 5 secunde.

Cunoscatorii modelelor din Clasa G si-au dat deja seama ca masina nu e la fel de rapida ca noul G63 dar, de data asta, nu e vorba doar despre viteza. Acest nou Brabus este, din cauza diverselor modificari la capitolul suspensii, un foarte capabil model off-road.

Din fotografii, ne dam seama, in primul rand, de o serioasa imbunatatire la capitolul garda la sol. Mai exact, noul Brabus 700 4x4² ajunge la o garda la sol de aproape 60 de cm, lucru la care contribuie noile axe si suspensiile controlate electronic.

Soferul poate controla, din confortul cabinei, inaltimea masinii atat pe fata, cat si pe spate, sau poate schimba modurile de condus. Daca stim ce inseamna Confort, Sport si Off-Road, modul Individual pare sa fie cel mai important, cel aflat la volan putand ajusta inaltimea si suspensiile pe fiecare ax.

Avand in vedere ca e vorba despre o masina off-road, Brabus a prevazut modelul cu placi noi de protectie si un spoiler gigant pe acoperis, prevazut cu lumini si amplasat chiar deasupra parbrizului.

Sub bolid se afla jante negre de cinci stele, "incaltate" cu pneuri Pirelli Scorpion ATR, o parte a motivului pentru care Brabus limiteaza electronic viteza produsa de cei 700 de cai la 210 km/h.

Brabus completeaza tot acest pachet cu o gramada de imbunatatiri atat la interior, cat si la exterior, de la flacarile desenate pe aripi si grila frontala unica, pana la interiorul personalizat conform specificatiilor proprietarului.

Asa cum o sugereaza si numele, acesta ar trebui sa fie ultimul "zvacnet" al vechiului G-Class in versiunea Brabus. Nu vor exista decat 10 unitati, iar fiecare dintre ele pleaca de la 209.000 euro. Pare sa fie mult dar, avand in vedere ca vor fi produse doar 10 exemplare, cei care vor cumpara modelul se vor bucura de o oarecare exclusivitate.

Sursa: Brabus

Newsletter

Whatsapp