Mercedes-Benz E63 AMG de la Posaidon este transformat intr-un rival pentru Bugatti Veyron

Articol scris de C. Zanfir , in data de 11 Ianuarie 2018

Asa cum ne-am obisnuit, diferitele companii de tuning nemtesti surprind atat prin aspectul pe care-l realizeaza la multitudinea de tipuri de automobile, cat si prin performantele propulsoarelor care mai de care mai imbunatatite.

Astfel, germanii de la Posaidon lanseaza un nou pachet de 1000 de cai putere pentru Mercedes-Benz E63 AMG. Da, este adevarat. Tunerul german propulseaza Mercedes-Benz la acelasi nivel cu Bugatti Veyron, cel putin referitor la caii putere si desigur, la puterea maxima.

Dupa ce Mercedes-Benz lanseaza la sfarsitul anului 2016 noul model E63 AMG, inginerii de la Posaidon nu ezita nici un moment si se gandesc la imbunatatirea propulsorului ce oferea 612 cai putere in varianta standard, toata herghelia sub un V8 bi-turbo de 5.5 litri.

Citeste si: Mercedes-Maybach S650 Cabriolet: cat poate sa coste acest model de lux pe piata din Dubai?

Asadar, prima interventie a renumitului tuner german se raporteaza la aspectul exterior care a fost tratat intr-un mod cu totul special, mai ales prin aplicarea foliei cu design de tip camuflaj si prin aplicarea unor elemente din fibra de carbon in diferite puncte cheie, conferind astfel un aspect agresiv si aerodinamicitate sporita. Nici jantele spitate nu sunt alese la intamplare, acestea scotand in evidenta franele vopsite cu o nuanta de albastru Atlantic Blue.

In interiorul destinat celor 5 persoane se poate observa un vitezometru gradat oarecum abuziv pana la 380 de kilometri pe ora.

Aceasta particularitate isi are fundamentul in dotarile aduse propulsorului, care nu mai este deloc suficient la o cilindree de 5.5 litri, asta pana la interventia inginerilor Posaidon. Prin urmare, acest V8 bi-turbo se bate te la egal la egal cu V12-le de 6.5 litri ce echipeaza Lamborghini Aventador.

Puterea maxima dezvoltata de Mercedes-Benz nu se apropie nici pe departe de cei 700 de cai putere ai supercarului italian. Din fericire pentru germani, situatia se schimba radical cand vine vorba de interventia tunerului si de numarul de cai putere bine potcoviti si prezenti la datorie.

Astfel, inginerii din Mulheim-Karlich (Posaidon) dezvolta acest Mercedes-Benz E63 AMG intr-un mod impresionant, mai ales referitor la propulsor care pune in miscare nu mai putin de 1000 de cai putere. Apasarea pedalei de acceleratie propulseaza AMG-ul intr-o cursa de la egal la egal cu Bugatti Veyron, italianca ce dezvolta 1001 cai putere.

In ciuda acestui aspect, germanii de la Posaidon prefera sa pastreze informatiile referitoare la performantele noului Mercedes-Benz, dresand astfel sutele de cai putere ce se pun in miscare sub grajdul de 5.5 litri cu o capacitate cilindrica originala.

Te-ar mai putea interesa;

2018 Mercedes-Benz Clasa G: noul model face furori in ianuarie odata cu aparitia oficiala! Iata primele poze!

Tuning de prost gust pentru un Mercedes-Benz CLS? Iata ca se poate si peste hotare!

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Atunci cand abia deschizi ochii, dimineata, cand amani alarma de parca asa s-ar opri timpul si ai avea mai mult ragaz sa-ti dezmortesti oasele, sa-ti continui visul dulce, atunci parca...
de - 13 Iunie 2018
Facem ce facem si ajungem tot la proiecte de tuning! Ce-i drept, nu ai cum sa faci parte din grupul pasionatilor auto si sa nu te intereseze si ceea ce...
de - 12 Iunie 2018
Acum doi ani va scriam despre un BMW X6 tunat in absolut toate felurile numai frumos nu. Daca ce vedeam atunci era un X6 rosu cu grila imensa si hidoasa,...
de - 11 Iunie 2018
Chiar daca zilele acestea se vorbeste mai mult despre M5 si fratele sau M5 Competition Package, asta nu inseamna ca nu ne incanta in continuare si modelul BMW M550i xDrive....
de - 4 Iunie 2018

Cele mai noi anunturi

Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare