2017 Mercedes-Benz Clasa E primeste imbunatatiri de la Lorinser

Articol scris de A. Manole, in data de 5 Ianuarie 2017

Tunerii de la Lorinser au dezvaluit recent pachetul special pe care l-au gandit pentru a imbunatati Mercedes-Benz Clasa E. Casa de tuning a dat publicitatii imaginile cu noua masina modificata de specialistii lor, aceasta atragand o multime de fani. Kitul de caroserie este unul discret, asa cum l-au numit jurnalistii din presa de specialitate.

In interior modelul a primit cateva modificari, iar sub capota masina a avut parte de un plus de putere. Haideti sa vedem impreuna despre ce este vorba, pentru ca judecand dupa lucrarile efectuate de germani anterior, masina este una despre care merita sa discutam un pic.

In primul rand Clasa E s-a ales cu o serie de elemente aerodinamice. Per ansamblu, pachetul de tuning este unul conservator. El consta in noi bari frontale confectionate din fibra de carbon. Tot din fibra de carbon sunt facute si piesele de cuplare din spate, inclusiv spoilerul, bara de protectie dar si sistemul de evacuare dublu. Pentru completarea aspectului exterior, specialistii de la Lorinser au montat si noi carcase pentru oglinzi, dar si ceea ce specialistii numesc o „fusta” laterala sau praguri laterale, care pornesc din fata si pana in spatele masinii.

Alte modificari aduse de germani includ jantele Lorinser de 21 de inci RS11 dintr-o singura bucata, confectionate din aliaj usor. Acestea sunt cuplate cu un set de anvelope care masoara 255/30ZR21 pe fata si 295/25RZ21 pe spate. Cei ce au lucrat intens la modificari au realizat, de asemenea, si o reducere a inaltimii.

In interior, cei ce vor alege un astfel de model, vor putea opta pentru unul dintre accesoriile Lorinser Exclusive. In plus, noile modele, modificate de Lorinser, vor avea pedale din aluminiu, dar si un nou set de covorase si un sistem de iluminat al pragurilor.

Mercedes-Benz Lorinser E-Class include, de asemenea, si o suplimentare a puterii motorului pentru modelele 350CDI si E43 AMG. Unitatea de control electronica pentru modelul 350 CDI ajunge la 296 cai putere la 3500 rpm cu un cuplu de 695 intre 1500 si 2500 rpm. Pe de alta parte, modelul E43 AMG primeste 435 cai putere la 6100 rpm si un cuplu de 600 Nm intre 1250 si 4950 rpm. In materie de performante, germanii de la Lorinser nu ne-au dat pana acum nici un detaliu, dar modelul nu este chiar unul lent, asa ca au avut un bun punct de plecare.

Daca va intrebati cat costa toate aceste modificari, va asiguram ca pretul nu este unul mic. Pentru modelul E43 AMG, spre exemplu, intreg pachetul de tuning costa 14.935 euro, dar accesoriile pot fi comandate si individual. Ce ziceti? Merita toti banii?

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Te-ar mai putea interesa

Iti mai recomandam

SEMA Show, sau cel mai mare salon de tuning al anului, desfasurat de aceasta data in Las Vegas, Statele Unite ale Americii, a adus la start numeroase proiecte impresionante de...
de - 21 Noiembrie 2017
Cel mai important eveniment dedicat proiectelor de tuning, desfasurat in urma cu putin timp in Las Vegas, Statele Unite ale Americii, ne-a prezentat unele dintre cele mai indraznete lucrari ale...
de - 21 Noiembrie 2017
Sunteti cumva de parere ca un model standard BMW Seria 4 Coupe este prea comun? In acest caz, poate este momentul sa permiteti specialistilor de la Alpina si BMW Individual...
de - 20 Noiembrie 2017
Specialistii in tuning de la Brabus nu pierd vremea si tocmai au lansat un pachet de tuning dedicat modelelor Mercedes-AMG S 63 4Matic, respectiv Mercedes Maybach S650. Stim ca vorbim...
de - 19 Noiembrie 2017
Audi RS3 este la acest moment un model extrem de respectat in gama din care face parte, fiind unul dintre cele mai bune hot-hatch-uri de clasa mica pentru care se...
de - 17 Noiembrie 2017
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook