Prototipul Subaru Levorg a ajuns la Tokyo Motor Show cu un motor Turbo boxer de 1,8 litri

E doar un prototip dar ne place: noua generatie a modelului Subaru Levorg!

2019 Subaru Levorg Concept

E foarte adevarat ca Subaru vinde modelul Levorg in Japonia de aproape 6 ani, asa ca n-a fost pentru nimeni o surpriza ca masina break se pregateste de o a doua generatie. Noua versiune a modelului cu acoperis lung a avut premiera, sub forma unui prototip, la Tokyo Motor Show 2019, dar ne asteptam ca varianta de serie sa arate aproximativ la fel si sa apara pe piata in Japonia in a doua jumatate a lui 2020.

Prima noastra tendinta a fost sa spunem ca pare sa fie doar un facelift al actualei generatii, mai ales daca luam in considerare partile de design, dar Subaru prezinta masina ca fiind un model complet nou. Daca ne intrebati pe noi, suntem de parere ca are de-a face cu noua platforma Subaru Global, care a debutat in 2017, pe Impreza, si a mai putut fi gasita si pe modele ca Legacy / Outback sau Ascent.

Absenta imaginilor din interior si ferestrele fumurii sugereaza ca cei de la Subaru nu sunt inca pregatiti sa ne prezinte cabina. Cunoastem deja cateva dintre tehnologiile cu care ne vom intalni, printre care noua generatie a sistemelor de siguranta EyeSight, sistem care se bazeaza pe patru aparate radar si o camera wide pentru a-l ajuta pe cel aflat la volan.

In plus, Subaru promite si cele mai noi si mai bune sisteme de asistenta de pe piata, sisteme care lucreaza impreuna cu o harta de navigatie de inalta definitie in asa fel incat sa evite problemele de pe drum si sa reduca viteza atunci cand e necesar, dar si sa ofere o optiune stop & go automata.

Desi toate aceste imbunatatiri suna bine, suntem mai mult decat nerabdatori sa aflam ce se intampla sub capota, unde Subaru sustine ca a instalat cel mai nou motor turbo boxer. Propulsorul orizontal in 4 cilindri ajunge la 1,8 litri si beneficiaza de injectie directa si de tehnologie de ardere a amestecului ramas in urma arderilor.

Inca nu stim care va fi puterea acestui motor, dar compania japoneza sustine ca va ajuta masina sa ofere un echilibru intre performante si eficienta, dar si sa ofere un "cuplu-forta destul de serios".

Mai ramane sa vedem daca acest motor va echipa si noua generatie a modelului WRX, care vine acum, standard, cu 268 de cai si, in versiunea STI, cu 310 cai putere. Peste aceste variante se afla editia limitata STI S209, care costa 65.000 de dolari si ajunge la 341 de cai.

Mai trebuie sa mentionam ca actuala versiune Levorg cu finisaje JDM a dat nastere unor variante ceva mai performante, modificate de specialistii de la Subaru Tecnica International, printre care si un model lansat chiar anul acesta, care ajunge la 300 de cai putere si a fost botezat STI Sport.

Videoclipul zilei
INTRETINERE MASINA: CE SCHIMBAM SI LA CATI KM?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Subaru

Newsletter