Test Drive: 2019 BMW X5 M50d (G05) - renasterea unui campion

Articol scris de Florin Amariei, in data de 7 Martie 2019
Specificatii tehnice
Pret
68.842 (pret de baza)
MotorMotor
3 litri, 6 cilindri in linie
PuterePutere
400 CP
Viteza MaximaViteza Maxima
250 km/h
TransmisieTransmisie
Automata (8 trepte)
0-100 Km0-100 Km
5,2 sec.
ConsumConsum
6,6 l/100km
Nr LocuriNr Locuri
5/7
Parerea noastra
confort
ergonomie
comportament rutier
sportivitate

BMW X5 aparea pentru prima oara in 1999. Chiar inainte de schimbarea mileniului, producatorul auto stabilit in Munchen isi diversifica portofoliul cu speranta ca acest model va atrage doritorii de masini mai mari, mai capabile, mai luxoase. Fusese introdus ca Sports Activity Vehicle (SAV), nu Sports Utility Vehicle (SUV). Era o noutate la acea vreme si nici pana acum nu s-a reusit in totalitate introducerea acestui termen de SAV in constiinta colectiva. Totusi, de atunci si pana in ziua de azi a dominat piata vanzarilor de SUV-uri premium. A reusit sa-si depaseasca rivalii de la Audi si Mercedes-Benz. Va putea face oare acelasi lucru si noul model? Aflam impreuna! Avem un masiv intreg de explorat si trebuie sa-l analizam in detaliu.

M-am intalnit pentru prima data cu predecesorul lui X5 (G05) in 2017. Am raspuns cu entuziasm unei invitatii venite de la BMW Romania. Am petrecut cateva ore bune cu masina prin noroaie. Desi constructorul bavarez spune ca e un SAV, nu un SUV, eu am avut parte de cateva ore fascinante la volanul fostei generatii si ramasesem placut impresionat de lucrurile de care e capabila aceasta masina. Spun doar atat: zburam prin traseul de la Ciolpani cu aproximativ 90 de km/h prin noroi de cam 30-35 de cm. N-am ramas impotmolit nici macar o singura data. Bineinteles, DSC-ul era dezactivat.

Cateva luni mai tarziu a urmat un test pentru o perioada extinsa cu X5, asa ca am avut de doua ori privilegiul de a conduce tatal lui X5 (G05). Impresiile cu care am ramas m-au facut sa fiu extrem de nerabdator sa pun mana pe noua generatie si sa vad ce aduce BMW in plus pentru noul model. Ce noutati poate aduce acest grup auto pentru ca masina aceasta sa devina si mai interesanta, si mai ofertanta, si mai dorita...

Cum BMW Romania a stiut tot timpul sa ma surprinda extraordinar de placut, mi s-a oferit sa aleg: 30d sau M50d? Am mers, bineinteles, pe varianta cea mai puternica. Motorul diesel de 400 de CP a fost ceva ce nu am vrut sa ratez deloc. Totodata, stiu ca sunt foarte multi cititori Cars.ro interesati de tehnologiile diesel noi si de X5. Bine, e adevarat ca l-am si condus pentru cateva minute la lansarea oficiala si doream sa-l am doar pentru mine o perioada mai lunga. Toata povestea pare sa se imbine ideal. Vedem, insa, care va fi si concluzia.

Permiteti-mi, va rog, o scurta paranteza. Vreau sa fiu subiectiv in aceste cateva randuri de inceput si sa scap de cateva ganduri. X5 a fost dintotdeauna o masina care mi-a sarit in ochi pe strada. M-au atras toate elementele sale. Am fost si raman unul dintre putinii oameni care isi doreste un SUV pentru activitati care tin si de iesirea de pe asfalt. Predecesorul modelului de care va povestesc in acest material nu doar ca a fost un companion excelent pentru drumuri spre acasa-n Bucovina, dar mi-a aratat ca stie sa reziste si la provocari mai dure fara sa se destrame. Am apreciat treaba asta si cu ea am ramas in minte. X5 nu e doar un alt SUV. Masina asta poate fi un pachet complet pentru cineva care e si familist, si aventurier. Pe langa asta, daca mergi pe motorizare diesel vei cheltui putin pe combustibil. Avand lucrurile acestea in vedere, misiunea noului model este una destul de grea. Trebuie sa fie mai bun, mai rezistent, mai luxos... Va trebui sa-i multumeasca pe actualii clienti de X5 si sa-i impresioneze pe cei care pana acum au facut alte alegeri.

Revenind, BMW X5 M50d (G05) mi-a fost lasat pe mana timp de aproape o saptamana pentru a-l descoperi. In acest material veti gasi toate informatiile pe care eu le-am retinut despre masina asta si veti afla (sper eu) tot ce va intereseaza ca viitor proprietar.

Sa pornim cu toate cele 4 turbine la drum!

Esential
Materiale premium
aproape peste tot
Motor diesel
care poate avea un consum decent
Sisteme de asistenta
care iti fac viata mai usoara
Confort
la un nivel ridicat
Design Exterior

Din start, un lucru este evident: noul X5 (G05) este impunator prin caracteristicile sale exterioare. BMW revine la un design definitoriu pentru ceea ce reprezinta Bayarische Motoren Werke si asta nu poate decat sa ii bucure pe fanii marcii. Ba chiar si pe cei care vor privi masina aceasta in trafic!

E usor sa il remarci. Nu ai cum sa nu il vezi, mai ales ca masina vine cu o noua grila! A fost subiectul multor glume in mediul online, insa in momentul in care noile X5 au inceput sa fie livrate, vazute si testate nu prea s-a mai zis nimic de grila. Motivul e unul foarte simplu: se imbina in mod aproape ideal cu restul masinii si adauga acel plus de caracter, acel condiment care pare sa transforme o banala masina intr-una de vis pentru multi fani ai marcii si nu numai.

Personal, as fi vrut ca cele doua guri ale grilei sa fie separate si sa se uneasca cu farurile, insa in timp ce scriu aceste randuri ma uit la fotografie a masinii testate si nu pot decat sa zic ca arata potrivit. Nu e nimic nelalocul lui cand o privesti din fata. Totul pare a fi portionat atat de minutios, incat ochii tai percep aproape o opera de arta, nu doar un SUV sau SAV.

Pe masina de test am avut disponibila tehnologia BMW Laser. Costa 2000 de euro. Banii acestia, insa, nu sunt ceruti degeaba. Fata de varianta precedenta a luminilor care includeau si laser (cunoscuta ca BMW Laserlight), noua tehnologie este mult mai bine implementata fiind aproape infailibila in momentul o care o lasi sa functioneze de una singura. Am tinut mortis sa ies cu masina pe timp de noapte atat in oras, cat si in afara lui pentru a testa fix acest lucru. Din materialele mele anterioare stiti ca tin mult la capitolul vizibilitate. E important sa am o calitatea inalta a luminilor si stergatoarele pe masinile pe care le testez pentru ca iau in calcul siguranta de care avem nevoie pe drumurile noastre. Ei bine, BMW X5 M50d a excelat la acest capitol. Lasand tehnologia Laser sa-si faca treaba, am avut de fiecare data traseul cu un iluminat mai mult decat suficient si, mai important, n-am orbit pe nimeni! Masina se asigura ca atat tu, cat si ceilalti participanti la trafic se afla in siguranta. Investitia facuta de bavarezi la capitolul siguranta se resimte si in momentul in care activezi Night Vision. Aceasta functie de recunoastere a pietonilor iti ofera vizibilitate care depaseste cu mult fasciculul de lumina al farurilor si iti permite sa identifici pietonii si animalele mari pe timp de noapte, chiar si de la distanta. Acestia sunt de asemenea iluminati in mod selectiv (daca masina simte ca un impact ar fi iminent, bliteaza omul sau animalul cu un fascicul independent de lumina) si cu ajutorul functiei Dynamic Marker Light (trad. „Lumina dinamica de evidentiere”), parte a farurilor cu functie antiorbire. O camera video cu infrarosu pozitionata in grila BMW a radiatorului reda imagini din fata automobilului direct pe Control Display, daca imaginea termica este activata (persoanele detectate sunt marcate cu galben, iar animalele cu maro-portocaliu). Acest lucru iti permite sa identifici pietonii sau animalele care se afla la o distanta de pana la 300 de metri de automobil.In timp ce ia in considerare viteza automobilului si unghiul virajului, sistemul calculeaza si daca obiectele identificate prezinta un risc real. In caz de pericol de coliziune iminenta cu persoane si animale, o iconita rosie care lumineaza intermitent (si care simbolizeaza persoane sau animale) apare afisata pe imaginea video si pe sistemul BMW Head-Up Display, disponibil optional. De asemenea, in cazul unei situatii periculoase, se emite un semnal sonor, in timp ce franele intra in stare maxima de „stand-by”. Acest sistem de avertizare se activeaza automat atunci cand pornesti automobilul.In cazul unui pericol, sistemul emite avertizari chiar si atunci cand nu este activata afisarea de imagini.

Tot ce e povestit mai sus am experimentat. Printr-un sat din Arges am reusit sa vad de la o distanta sigura un om ametit clar de licori si sa incetinesc pentru a ma asigura ca nu are de gand vreo schema de gimnast. In apropiere de Bucuresti masina a detectat o vulpe care se grabea sa treaca strada ilegal, fara sa foloseasca trecerea de pietoni.

Pe scurt, cu BMW Laser si Night Vision este aproape imposibil sa faci accident fara ca tu sa fi actionat anterior intr-un mod iresponsabil. Numai faptul ca ai la dispozitie lumini clare, puternice ar trebui sa fie suficient pentru o experienta de condus. Adaugam camera cu infrarosu, evidentierea diferita a oamenilor si a animalelor pe ecranul sistemului de infotainment si avem deja reteta perfecta pentru o masina care te va mentine in siguranta in permanenta. In plus, raza farurilor este de 600 de metri si lumina e de aproape 10 ori mai puternica ca cea a blocurilor optice LED.

Cred ca e pentru prima data cand povestesc atat de mult despre faruri, insa mai adaug un lucru. Am condus prin zapada, noroi, ploaie si lapovita. Sistemele nu au cedat, cand am intalnit vreme potrivnica si, inevitabil, s-au asezat tot felul de depuneri pe senzori! As fi vrut sa le aflu limita, insa cat mi-a fost pe mana masina s-a comportat excelent la acest capitol.

Ramanem putin la capitolul lumini pentru ca trebuie sa precizez un ultim lucru. Pentru ca masina sa arate asa cum o vedeti surprinsa de fotograful nostru, trebuie sa alegeti optiunea BMW Laser. In cazul in care nu veti dori sa achitati cei 2000 de euro in plus, veti avea BMW LED. Nu sunt deloc rele sau limitate, dar nu vor arata nici pe departe atat de bine ca acestea.

Trecem mai departe si privim cat de armonios a fost gandita si comandata aceasta masina. Roti negre, culoare alba, elemente de design negre, geamurile fumurii spate... Totul pare a fi desprins dintr-o lectie de feng shui. Cand BMW Romania au adus X5 M50d la noi probabil au avut in minte doar cuvantul "echilibru".

Senzatia aceasta dispare cand incepi sa o privesti din lateral si iti sar in ochi trasaturile puternice pe care aceasta masina le afiseaza. Privirea agresiva din fata continua inspre lateral si-si transfera cu bun gust aceste caracteristici inspre spatele masinii, unde devin definitorii pentru un nou model BMW. Acest set complet de linii si forme se intalnesc pentru a creiona un aspect serios care va lasa tot timpul privitorilor senzatia ca X5 M50d nu e deloc impresionat de ceea ce conduci tu si ca va fi intotdeauna mai bun ca modelul pe care-l ai tu in prezent. Armonia neasteptat de buna intre farurile spate si gurile de evacuare fac ca masina aceasta sa para un gigant amenintator din spate. Iti sugereaza intr-acelasi timp ca este clar vorba si despre o masina spatioasa, intrucat dimensiunile sale nu pot fi ignorate.

Ce n-am inteles eu e de ce sunt oglinzile in gri metalizat. Din punctul meu de vedere, le-as fi dorit in culoarea caroseriei sau negre.

In plus, usile nu acopera pragurile pana la capat, asa ca iti poti murdari pantalonii daca nu esti atent. Stiu ca nu e o problema, dar trebuie precizat.

Incheiem explorarea exteriorului noului X5 M50d (G05) cu o ultima precizare: etrierele se asociaza foarte bine cu sigla companiei si farurile cu tehnologie laser.

Sa deschidem portiera si sa privim acum in habitaclu!

Design Interior

Ce schimbare de paradigma! La prima vedere ti se evidentiaza faptul ca vei fi inconjurat de materiale premium si te vei afla intr-o atmosfera exact asa cum ti-ai dorit-o. Pentru ca noul X5 poate fi configurat in fel si chip! Pe modelul testat, insa, am avut o combinatie placuta de maro cu negru. Ceea ce vedeti in fotografiile cu interiorul noului X5 M50d este, de fapt, o optiune BMW Individual de 1281 de euro: Piele Merino cu continut extins Tartufo si ornamente din lemn.

Un lucru care mi-a atras atentia inca de la momentul primei intalniri cu aceasta masina a fost legat de faptul ca gurile de ventilatie din fata imi reamintesc de blocurile optice spate ale generatiei de X5 tocmai inlocuita. Mi se pare un tribut subtil, placut, greu de observat de toata lumea si e fain sa observi ca o companie auto isi respecta si onoreaza trecutul.

Treci rapid de volan, de cele doua ecrane uriase si vezi noul schimbator. Arata impresionant si cu siguranta va starni reactii celor care se vor urca alaturi de tine in masina. Acesta este, bineinteles, o optiune si te va costa fix 666 de euro. BMW spune ca "Aplicatiile din sticla „CraftedClarity” au elemente de design elaborate create manual din cristal cu aspect de cuart fumuriu, care imbunatatesc in mod vizual si tactil interiorul. Detaliile de pe schimbatorul de viteze, Controller-ul iDrive, butonul pentru controlul volumului si butonul Start/ Stop motor sunt realizate din sticla de calitate. Schimbatorul de viteze are, de asemenea, un cristal extravagant cu un „X” iluminat, lucrat cu mare atentie la detalii. Interiorul automobilului este completat perfect in acest mod special si scoate in evidenta standardele inalte ale conducatorului auto". Cert e un lucru: senzatia de schimbare a vitezei (chiar si la o cutie automata) este complet schimbata. Momentul in care il atingi stii ca ai facut o alegere buna si ca esti intr-un punct bun al vietii tale. Pare-se ca vine ca o confirmare a eforturilor pe care clientul le-a depus pentru a ajunge in punctul in care isi permite o astfel de masina si, mai important, cu astfel de optiuni.

Dupa ce ne-am clatit ochii cu prima impresie asupra interiorului, e momentul sa ne asezam la volan. Volanul incalzit este placut de tinut in maini si sculptat in mod inteligent pentru a-ti oferi controlul complet asupra masinii. Pe el vei gasi controalele pentru volum, schimbare sursei de sunet sau apelarea si cele pentru sistemele de asistenta la condus impreuna cu asistentul vocal. Si... Ne oprim putin aici. BMW X5 M50d (G05) este aproape autonom. Lane Keeping Assistant, Cruise Control Radar si Limitatorul sunt doar cateva dintre sistemele disponibile care iti fac viata mai usoara la bordul acestui automobil. Gigantul SAV sau SUV este un partener care preia din sarcinile tale, atunci cand te afli pe o autostrada marcata corect si te va scuti de plictiseala la care te expui la drumuri lungi. Din "fericire", nu avem foarte multe autostrazi in Romania, asadar vei avea ocazia sa folosesti aceste sisteme in drum spre mare sau Pitesti. Masina este capabila sa mentina singura directia, insa necesita prezenta ta la volan la fiecare 15 secunde. Daca simte ca nu intervii va porni avariile si va incetini pana la stop complet. Daca nu detecteaza nicio miscare, atunci va apela si serviciile de urgenta si va transmite locatia ta. E posibil ca X5 sa iti salveze viata, daca ai un atac de cord sau cerebral la volan.

Noul bord este digital si schimbat complet fata de ce stiam pana acum. Grafica cu care am fost obisnuiti pana acum "a fost inlocuita cu elemente de design tip arcada care se deschid catre centru. Noul design deschide spatiu in centru pentru continut de navigatie, cu o harta de orientare care arata pozitia actuala a automobilului si informatiile de situatie relevante pentru restul calatoriei. Informatiile privind sistemele de asistare a conducatorului sunt grupate in arcul vitezometrului din stanga. In modurile de condus Comfort si Sport, arcul din dreapta arata turatia motorului; in modul ECO Pro, sunt afisate consumul de combustibil actual si viteza medie. De asemenea, continutul de divertisment suplimentar poate fi integrat in arcul din dreapta. Conducatorul poate utiliza butonul de selectie de pe volan pentru a adauga continut suplimentar in arcul drept al Info Display dupa cum este necesar, inclusiv optiuni de entertainment, consum de combustibil, un mod de afisare sport, dar si un accelerometru care afiseaza fortele de acceleratie". Pe scurt, BMW s-a adaptat la noutatile pietei si ofera un grad mai ridicat de personalizare odata cu noul X5 si noul iDrive 7.

Remarcam si prezenta unei noi aparitii in bord: o mica grupare de senzori care iti analizeaza comportamentul la volan si iti va sugera opriri cand intelege ca esti obosit sau dai semne de neatentie.

Noul ecran de infotainment este mai mare, mai clar si mult mai usor de personalizat. Este stiut faptul ca BMW avea pana acum cea mai buna interfata pentru propriul sistem multimedia, insa acum l-au facut si mai bun!

Scaunele incalzite si ventilate sunt foarte, foarte confortabile. Stiti deja ca nu sunt un tip slab, asa ca ma puteti crede pe cuvant cand va spun ca am stat la volanul lui X5 intr-o pozitie ideala. De ajutor a fost si faptul ca poti ajusta partea superioara a spatarului scaunului. Te vei simti imbratisat si protejat! Pe langa asta, ambele cotiere sunt incalzite! Pe timp de iarna acest lucru este extrem de binevenit. Daca nu ai un garaj incalzit in care sa tii masina, aceasta noutate vine in sprijinul confortului tau. Eu, unul, m-am bucurat de treaba asta.

Un alt lucru care merita mentionat la capitolul incalzire/racire e legat de suportul de pahare. Sunt incalzite si racite! Am zis in trecut ca asta era un lucru necesar pe X5, X6 si Seria 7, asadar ma bucur sa vad ca au implementat-o pe noua generatie (G05). Le-am testat si functioneaza exact asa cum ma asteptam.

Printre altele, iti poti incarca telefonul wireless si ajusta mult mai usor temperatura la interior. Controalele sunt grupate si evidentiate beneficiind de o utilizare facila. Am avut si pe aceasta masina Ambient Air, insa recipientele cu parfum fusesera deja epuizate.

Au fost schimbate si butoanele pentru faruri, acum fiind organizate mai logic si mult mai usor de utilizat in functie de preferinte si necesitati.

La capitolul butoane totul este organizat logic si te simti intr-o masina germana de calitate. Ai, insa, disponibil si Gesture Control care acum recunoaste noi comenzi! 

Sistemul de sunet Harman&Kardon este suficient de bun si-si face bine treaba, insa eu as merge mai departe si as bifa optiunea Bowers&Wilkins. Daca tot am cristal pe schimbator, macar sa am si cel mai bun sistem de sunet, nu?

Iluminatul interior este mai bun, usor de controlat si personalizat, adaptabil automat si pe timp de noapte creeaza o atmosfera placuta la interior.

Spatiile de depozitare sunt, dupa cum ma asteptam, organizate inteligent si suficient de spatioase pentru a include chiar si sticle de 1,5 litri in buzunarele usilor. Trebuie sa avem in vedere si aspectul legat de implementarea USB-C la interior. Am gasit doar o singura mufa USB clasica.

Asistentul de voce este util si iti va raspunde la mai multe comenzi si il poti chiar personaliza. PR-ul BMW Romania mi-a demonstrat cum poti sa iti dai comenzi chiar tie. Comanda "Hey, BMW!" a fost inlocuita cu "Hey, Florin!". Cine-ar fi crezut ca pot fi propriul meu asistent?!

Sistemul de camere 360 este unul dintre cele mai bune de pe piata. Poti sa iti vezi masina in format 3D si sa explorezi fiecare coltisor. In plus, Reversing Assistant preia controlul masinii, asa cum puteti vedea AICI, daca ajungi intr-o situatie complicata in care trebuie sa dai inapoi si nu vrei sa-ti asumi riscul ca lovesti ceva.

Panorama a fost intodeauna un lucru care mi-a adus momente de bucurie pe masinile de dimensiuni mari. In special, pasagerii mei au fost impresionati. Noul X5 M50d (G05) pe care l-am testat a avut bifata optiunea "Sky Lounge". 50.000 de led-uri individuale asigura o transformare fantastica a interiorului pe timp de noapte.

Pasagerii din spate au acum mai mult loc disponibil si accesul in masina este facil, iar portbagajul are o capacitate mai mare. O suprafata aproape plana poate fi obtinuta prin decuplarea scaunelor spate.

Am incercat sa gasesc locuri in care BMW a facut poate un mic rabat la calitate, insa pana si buzunarele usilor sunt realizate dintr-un material placut la atingere. Consola centrala e fixa, nimic nu pare sa miste macar 1 mm. Am simtit, intr-adevar, ca ma aflu intr-un SUV sau SAV de lux.

Singurul lucru care nu mi-a placut a fost legat de butonul de Start/Stop. Desi cu pachetul Crafted Clarity totul este mult mai luxos, acesta mi se pare prea mic. As fi vrut un buton putin mai mare.

Fun fact: Poti instala o aplicatie pe telefonul tau prin care sa inlocuiesti rolul cheii, desi Comfort Access te scapa de apasarea pe butoane. Culmea e ca aplicatia functioneaza doar pe sistemul Android si iDrive 7 nu vine cu Android Auto, ci doar cu Apple CarPlay.

Sa privim acum si la motorul fantastic diesel de 400 CP!

Motorizare

Motorul noului BMW X5 M50d (G05) are patru turbine, 400 de CP si vine sa impresioneze dupa doua decenii de existenta a modelului bavarezilor pe piata.

Cutia ZF in 8 trepte a fost putin modificata pentru a fi cat mai versatila in utilizarea acestei masini, asadar face kickdown exact cand ii ceri si mentine turatiile scazute cand vrei doar sa faci coasting si sa ai un consum mic.

In ciuda faptului ca modelul testat are putin pedigree M, e important sa precizez ca nota de confort este pastrata chiar si la viteze superioare. Poti ajunge incredibil de usor la 200 de km/h si sa ramai acolo, insa nu trebuie sa depasim viteza legala pe drumurile publice. Limitele de viteza exista acolo pentru siguranta tuturor participantilor la trafic.

Chiar daca modelul testat n-a avut echipat suspensia pneumatica, eu nu am simtit nevoia de o astfel de optiune. Masina mi-a oferit confortul necesar onroad, offroad, la coasting si depasiri. Probabil ca ajuta, insa nu este ceva absolut necesar pentru a schimba din radacini noul X5.

Pe o distanta de aproximativ 800 de km am obtinut un consum de 6,6 l/100 km. Eu tind sa conduc mai incet si incerc cateodata sa obtin consumul cel mai mic posibil, insa cu M50d nu am tinut cu dintii de modul Eco Pro. Sunt convins ca poate sa consume si mai putin de atat, insa daca stilul tau de sofat e putin mai agresiv consumul poate depasi chiar si 10 l/100 km cu usurinta.

Sunt curios de un singur lucru: fiabilitatea motorului cu patru turbine de-a lungul anilor. Pana atunci, insa, M50d este dovada ca dieselul poate ramane in continuare pe piata. BMW a aratat ca printr-un sistem de propulsie optimizat corect si cu respect fata de mediu poti pastra aceste motoare pe piata si le poti face chiar performante.

Pret

BMW X5 M50d (G05) pleaca de la 92.582 de euro cu TVA inclus in Romania. Cu cateva optiuni adaugate poti depasi imediat pragul de 100.000 de euro. Cei 400 de cai putere sunt costisitori, insa ceea ce primesti pentru banii tai include si o doza de exclusivitate. Nu foarte multi vor alege aceasta motorizare.

Concluzionand, noul X5 preia stafeta de la fosta generatie cu mandrie si se inscrie in lista viitorilor campioni la vanzari a constructorului auto bavarez. Costa, intr-adevar, destul de mult. Pentru banii pe care ii dai, insa, primesti ce are BMW mai bun de oferit la acest capitol.

Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine si in aceasta aventura!

Pe curand!

Foto: Gabriel Preda

Daca v-a placut articolul, share pe:

Etichete: test drive, bmw x5, m50d, g05, suv, bmw
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Intr-un context actual in care modelele de tip SUV se bucura de o popularitate din ce in ce mai ridicata, toti constructorii de pe scena auto internationala incearca sa se...
de - 13 Mai 2019
Koleos reprezinta la ora actuala unul dintre numele importante ce se regasesc in gama francezilor de la Renault, bucurandu-se de un succes important pe pietele pe care activeaza. Putini isi...
de - 7 Mai 2019
Ultimii ani ne-au demonstrat in repetate randuri ca segmentul SUV-urilor domina piata la nivel mondial, cifrele de vanzari stand drept dovada incontestabila in acest sens. Tot cifrele de vanzare in...
de - 23 Aprilie 2019
SEAT traverseaza o perioada excelenta din toate punctele de vedere, succesul de care se bucura modelele din gama sa in ultimii ani fiind deja de notorietate. Si cand spunem succes...
de - 22 Aprilie 2019

Cele mai noi anunturi

32800.00 EUR - 23 Mai 2019
27500.00 EUR - 23 Mai 2019
14280.00 EUR - 23 Mai 2019
17490.00 EUR - 23 Mai 2019
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare