2015 Nissan 370Z Nismo Test Drive: Un samurai pe patru roti

Articol scris de Andrei Cristian, in data de 16 Decembrie 2015

Felul în care s-a lansat Nissan 370Z NISMO la nivel global este deosebit, modelul făcându-și apariția surpriză la ZDAYZ. Toată lumea a rămas uluită atunci cand modelul a fost dezvăluit la evenimentual anual ce reunea fanii Nissan, Datsun și Nismo.

Andy Palmer, Chief Planning Officer și vice-președintele executiv al Nissan, a spus că lansarea modelului în fața mulțimii formată din cei mai loiali și entuziasmați clienți se potrivea de minune având în vedere faptul că brandul consideră NISMO ca reprezentând ‘’inima și sufletul’’ performanței sale, indiferent dacă este condusă în poligon sau pe șosea.

Palmer a mai spus și că aceia care iubesc mașinile ultra-performante vor aprecia Nissan-ul pentru extinderea seriei NISMO, care include deja Nissan-ul GT-R NISMO și Nissan-ul JUKE NISMO RS. Cele mai semnificative schimbări ale Nissan-ului 370Z NISMO 2015 sunt concentrate pe designul exterior.

Prin sincronizarea schimbării vitezei în treapta inferioară potrivită transmisiei manuale, este permisă schimbarea în treapta inferioară prin mișcarea specială a călcâiului șoferului. Noul NISMO 370Z oferă performanțe avansate cu vibrații minime. Acest lucru se datorează sistemului independent de suspensie pe 4 roți dar și a amortizoarelor performante.

Nu trebuie sa trecem cu vederea nici peste faptul ca noul NISMO 370Z oferă în pachetul standard și frâne Nissan Sport și funcția Viscous Limited-Slip Differential (VLSD)- care permite accelerarea rapidă. În ceea ce privește culorile disponibile, acestea se limitează la 4 nuanțe deosebite: Solid Red, Magnetic Black, Brilliant Silver și Pearl White, cea din urmă fiind culoarea modelului testat de noi.

Vânzările noului 370Z NISMO au inceput în iulie 2014. Cel mai probabil, prima observație a clientului care urcă pentru prima dată în mașină este legată de scaunele Recaro, care oferă un plus de confort. Totusi, modelul 370Z nu este foarte spațios, iar acest lucru poate fi o problema pentru anumiți clienți.

Ca și la modelele anterioare Nismo, funcțiile opționale includ inserții din piele ecologică pe scaune, aplicații pe capotă, o dungă decorativă roșie pe roată și cele 10 si 2 poziții pe volan. Nissan a folosit numai materiale de calitate pentru aceste îmbunătățiri, facând cabina devenind astfel nu numai stilată, ci și foarte practică.

De asemenea, spațiul mare de depozitare nu poate dezamăgi. Modelul oferă un ecran de navigație de 7.0 inci, o cameră de rezervă, sistem audio Bose și conexiune Bluetooth cu audio stream. Modelul 370Z, lansat în 2008 și-a redefinit stilul, transformându-și imaginea puternic, îndepărtându-se ușor de apariția mai sportivă a modelelor anterioare.

Modificările frontale si posterioare, precum și scurtarea lungimii totale cu 3 inci a îmbunătățit și proprietățile aerodinamice ale mașinii, sporind totodată și puterea de apăsare. Pragurile laterale adaugă și ele valoare la imaginea mașinii, prin aliajele restilizate de 19 inci Rays Engineering și spoilerul pe spate, comparabil cu cel al unui Porsche 911 RS.

Nu suntem fani înfocați ai transmisiei manuale, deoarece există transmisii automate mai rapide. Însa, modelul Nismo 370Z nu intră în această categorie. Cu toate acestea, ne-am îndrăgostit de cutia manuală cu funcțiile sale de potrivire a comenzilor și mecanismele perfect așezate.

Fără îndoială, modelul 370Z Nismo are multe de oferit, iar daca ai 47,716 euro puși de-o parte, ar trebui să vizitezi showroom-ul Nissan numaidecât!

Design Exterior

Masina evocă un spirit agresiv cu ajutorul elementelor aerodinamice complet integrate, inspirate de GT-R. Modificările acestea au dus și la optimizarea forței de apăsare.

Printre schimbările principale se numără și cadranele negre ale farurilor mașinii, emblema și semnătura NISMO roșie cu dungi, poziționată pe spoilerul frontal integrat dar și o bandă frontală adâncă, ce vine cu o aplicație de LED-uri Hyper Daytime Running Lights.

Acest accent roșu se extinde în jos spre pragurile laterale și spre oglinzile laterale negre, ajungând chiar până la partea inferioară a benzii posterioare restilizate. Spoilerul posterior exclusiv NISMO este mai mic și are o formă diferită.

Pentru modelul 2015, s-a decis ca este timpul pentru un design al roților RAYS standard de 19 inci, ușoare, dintr-un aliaj de aluminiu. Acum vin cu un design cu 5 spițe, îmbracate în argintiul care inlocuiește finisajele gri-cărbune cu care eram obișnuiți.

Design Interior

Interiorul NISMO era deja cu adevărat unic, însa el a fost îmbunătățit cu un set de scaune Recaro remodelate exclusiv pentru NISMO, din piele roșie si neagra, acompaniată de accente Alcantara.

Producătorul a luat în considerare impactul accelerației, al frânării și poziția corectă a corpului uman și s-a asigurat că aceste scaune oferă o presiune uniformă și mai multă stabiltate, indiferent de mișcările bruște ale mașinii.

Este clar că fanii vor fi încântați de detaliile rafinate, precum cusăturile roșii ale scaunelor cu logo-ul NISMO, ecranul de kilometraj roșu NISMO și volanul învelit în piele și accente Alcantra. Seria 2015 include și modelul 370Z NISMO Tech.

Daca ești pasionat de gadgeturi, vei fi cu adevărat impresionat de faptul că acest model vine cu un sistem de navigație Nissan cu ecran VGA touch de 7.0 inci, RearView camera, audio stream prin funcția Bluetooth si un sistem audio BOSE.

Motorizare

Un motor DOHC V6 de 3.7 litri și 344 de cai putere cu funcțiile Variable Valve Event și Lift Control (VVEL) sunt disponibile la modelul 2015 370Z NISMO, la fel ca și în anii trecuți. Ca să se asorteze cu motorul, Nissan oferă și un sistem de evacuare care, precum și o calibrare optimizată care adaugă 18 cai-putere, ajungând la un total de 344 cp.

Cuplul său de 371 Nm la 5,200 rpm este și el impresionant. Ca și rezultat, noul model 370Z Nismo accelerează rapid și ajunge de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, în timp ce viteza maximă este de 250 km/h. Nissan spune că modelul său sport va avea un consum de 10.6 l/100 km in oras si 7.8 l/100 km extra urban.

Sunetul specific motorului va fi un motiv de laudă la prietenii tai! Nu va dura mult până când șoferul va fi tentat să depășească limita de viteza. Un șofer profesionist va pregati șasiul și se va folosi de creșterea vitezei de sprintare. Funcția SynchroRevMatch este oferită pe cutia de viteze manuală de 6 viteze.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

SEAT traverseaza o perioada excelenta din toate punctele de vedere, succesul de care se bucura modelele din gama sa in ultimii ani fiind deja de notorietate. Si cand spunem succes...
de - 22 Aprilie 2019
Finalul anului trecut ne aducea in prim plan noua generatie a modelelor Mazda3, modele care ne-au demonstrate de-a lungul timpului ca se bucura de un succes important in randul pasionatilor...
de - 14 Aprilie 2019
N-a durat mult pana m-am intalnit cu CR-V hibrid pentru ca oamenii de la Honda Romania au fost chiar incantati sa mi-o lase cateva zile pe mana pentru a o...
de - 8 Aprilie 2019
Salonul Auto de la Detroit de la inceputul anului 2017 avea sa ne aduca tuturor o surpriza de zile mari pregatita de cei de la Kia. Mai exact, acela a...
de - 24 Martie 2019

Cele mai noi anunturi

Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare