Mercedes-Benz E350 sufera un transplant de motor! Ce suflet bate acum sub capota modelului nemtesc?

Mercedes-Benz E350 sufera un transplant de motor! Ce suflet bate acum sub capota modelului nemtesc?

Odata cu trecerea timpului, apar si pentru modelele ceva mai vechiute modificarile mult dorite ale pasionatilor de automobile. Nu vorbim de o masina oarecare, ci de brand-ul numarul unu pe piata mondiala, Mercedes-Benz.

Acest brand ce imbraca rafinamentul unui autovehicul din cea mai de lux gama incepe sa beneficieze de modificari din partea pasionatilor de automobilism.

In anul 2000, Mercedes-Benz lanseaza primul Clasa E Coupe, modelul C207 fiind dotat cu motorizari cu pana la opt cilindri. Din nefericire pentru fanii automobilului din Stuttgart cu doua portiere, modelul nu a fost comercilizat niciodata in versiunea E63 AMG, modelul fiind disponibil doar in variantele de coroserie de tip sedan si break.

Datorita faptului ca producatorii nu s-au pliat pe dorintele si cererile clientilor, firmele de tuning iau nastere in diferite colturi ale lumii in numar impresionant, acestea reprezentand usa catre libertate a tuturor amatorilor de senzatii tari. Acestea au inregistrat venituri impresionante, consolindandu-si pozitile pe piata auto, fapt ce a dus la imbunatatirea incredibila a serviciilor si materialelor utilizate pentru modificarea automobilelor.

Astfel, Mercedes-Benz E350 Clasa E Coupe, in doua portiere si cu o unitate in sase cilindri, primeste o imbunatatire impresionanta, sub capota facandu-si locul comod un V8 bi-turbo de 5.5 litri de provenienta AMG. Transplantul suferit de modelul E350 a reprezentat inlocuirea unitatii aspirate de sase cilindri cu un impresionant V8 bi-turbo din clasa vechilor E65-uri AMG.

In plus, colosul de 5.5 litri ce poarta semnatura nemteasca nu scapa neatins, cireasa de pe tort fiind reprezentata de modificarile aduse acestuia, lucru ce imbunatateste puterea propulsorului ce acum dezvolta nu mai putin de 630 de cai putere.

Unitatea ce functioneaza pe benzina dezvolta un cuplu comparabil cu cel al supercar-urilor, ajungând pana la valoarea de 1000 de Nm cuplu. Super-Benz-ul in doua portiere intra si isi face lejer loc in cursa cu versiunile E65 AMG, mai ales datorita faptului ca intreaga masa reprezinta o greutate totala mai mica decat rivalul E65.

Din nefericire, tunerul care a intervenit in schimbarea Mercedes-ului E350 Coupe nu a dezvaluit niciun fel de informatii referitoare la acceleratia noului propulsor sau la viteza maxima a acestuia, fiind foarte probabil ca intreaga operatiune sa ne surprinda si cu alte inovatii.

Pe langa imbunatatirile aduse propulsorului de V8 bi-turbo de 5.5 litri, tunerul isi propune sa imbunatateasca elemente vizuale si cele ce faciliteaza aerodinamicitatea autovehiculului.

Trebuie doar sa ii aruncati o privire si sa va dati seama ca-i cel mai frumos vreodata construit de Mercedes-Benz.

VIDEOCLIPUL ZILEI