Mercedes-Benz Clasa E primeste si mai multa putere de la Wheelsandmore

Mercedes-Benz Clasa E primeste si mai multa putere de la Wheelsandmore

Daca vorbim de Mercedes-Benz, vorbim de brand-ul cu cele mai multe unitati de lux vandute in anul 2017 aproximativ 2,3 milioane la nivel mondial. Nici specialistii de la Wheelsandmore nu se lasa mai prejos si investesc masiv in gama de top a brand-ului din Stuttgart. Astfel, acestia dezvolta si construiesc noi pachete de tuning destinate clasei E, ce se adreseaza versiunilor E400, E 43 AMG, E63 AMG sau E63S.

Specialistii din cadrul turneului Wheelsandmore prezinta pachetul de tuning ce aduce atat modificari substantiale propulsorului caruia ii confera o crestere deosebita in materie de putere, cat si schimbari remarcabile de ordin estetic.

Specialistii turneului si autorii pachetului premium dezvoltat special pentru Mercedes pun la dispozitie cateva seturi de jante cu diametrul de 20 sau 21 de inch, dar si diferite elemente aerodinamice cromate sau in nuanta culorii automobilului, toate in functie de optiunile dorite de client.

In legatura cu propulsorul, modelul E 400 se poate mandri cu noul modul W-Tectronic care dezvolta, pe langa cei 333 de cai putere si 480 Nm cuplu in varianta stock, nu mai putin de 410 cai putere si 595 Nm cuplu. Noua configuratie dobandita in urma echipari cu modulul W-Tectronic va genera o viteza de 100 de kilometri pe ora in mai putin de 5 secunde, timp mult mai redus in comparatie cu specificatia originala in care automobilul atingea aceeasi viteza in 5.2 secunde.

Optiunea cea mai accesibila, dar si cu performante vizibil imbunatatite, este cea a modelului E43 AMG. In varianta stock, modelul se lauda cu 401 cai putere dezvoltati de unitatea in V6 de 3.0 litri. Cu noul pachet oferit de Wheelsandmore, unitatea va ajunge la 440 de cai putere si 610 Nm cuplu, ambele sub garantia inginerilor producatorului.

Cele mai ravnite pachete de imbunatatiri fac trimitere la gama Clasei E care propun pentru modelele E63 AMG si E-63S AMG urmatoarele: cresterea puterii de la 571 de cai, respectiv 612 cai putere, ambele dintr-un propulsor V8 Twin-Turbo de 4.0 litri, pana la 650 de cai si 920 Nm cuplu pentru E63 AMG si pentru cel din urma, 680 de cai putere si 960 Nm cuplu, conferind astfel un model ce asimileaza asfaltul cu un colos vorace fara scrupule.

Din pacate pentru romani, aceste automobile insotite de pachetele premium oferite in cadrul diferitelor turnee nu pot fi decat daunatoare, ca sa nu spun fatale, mai ales daca ajung pe mana celor nepriceputi dar cu bugete si conturi bine consolidate.

VIDEOCLIPUL ZILEI