Noul logo Kia. Compania are un nou logo incepand din 2021

Noul logo Kia. Compania are un nou logo incepand din 2021

Noul logo Kia. Compania are incepand din acest an un nou logo, aceasta schimbare a identitatii venind la pachet si cu multe planuri indraznete.

Producatorul sud-coreean incepe 2021 in forta, anuntand inca din primele zile ale anului o schimbare importanta.

Vorbim chiar despre logo-ul companiei, oficialii Kia dezvaluind recent o noua identitate vizuala. Pe langa acest logo, compania are si o noua strategie.

Kia prezinta noul logo, dar si sloganul “Movement that inspires”

Noul logo Kia
Noul logo Kia

Noul logo Kia. Potrivit celor din conducerea constructorului asiatic, noul logo si sloganul “Movement that inspires” reprezinta primul pas pe care brand-ul il face intr-un proces mai amplu de transformare.

Citeste si: Cum va arata, de fapt, noul model Kia Stinger in 2021. FOTO

Oficialii Kia au ajuns la concluzia ca a venit momentul pentru o schimbare radicala de directie, mai multe informatii in acest sens urmand sa fie facute publice in urmatoarele zile.

Ce este cert insa este ca planurile celor de la Kia nu sunt deloc modeste, ba chiar din contra.

Piata auto globala este intr-o continua transformare in ultimii ani, multi producatori auto facand eforturi uriase pentru a putea tine pasul cu viteza cu care se schimba lucrurile de la un an la altul.

La ora actuala, este extrem de important pentru orice producator sa inteleaga care este directia spre care se indreapta piata auto la nivel general. Asa ca se justifica si noul logo Kia.

Totodata, viziunea va juca un rol deosebit de important in viitorul mai mult sau mai putin indepartat, constructorii auto avand sarcina dificila de a isi da seama care vor fi tendintele din urmatorii ani.

Kia pregateste si strategia pentru noile modele electrice

Noul logo Kia
Noul logo Kia

Asa cum va spuneam si in randurile anterioare, odata cu dezvaluirea acestui nou logo, oficialii Kia au anuntat si planuri serioase pentru anii urmatori.

In acest sens urmeaza sa fie prezentata o strategie in data de 15 ianuarie, care va contine mai multe detalii cu privire la directia spre care vrea sa se indrepte producatorul sud-coreean in perioada urmatoare.

Noul logo Kia. Scopul pe care il anunta cei din conducerea Kia este unul cat se poate de simplu insa, producatorul asiatic dorindu-si sa devina un “lider global” pe piata auto. Evident, nu va fi deloc simplu in conditiile actuale!

Desi nu avem inca toate detaliile cu privire la strategia gandita de cei din conducerea Kia, este mai mult decat evident ca producatorul sud-coreean isi va indrepta atentia din ce in ce mai mult catre un viitor electric al flotei de masini.

Asadar, vom vedea cel mai probabil multe investitii in aceasta directie in anii ce urmeaza, pe langa noul logo Kia.

De asemenea, este foarte posibil ca cei de la Kia sa ofere servicii de mobilitate din ce in ce mai complexe in viitorul apropiat.         

Anul 2020 a fost unul destul de greu si pentru cei de la Kia, vanzarile acestora scazand cu aproape 6 procente pe fondul crizei provocate de pandemia de coronavirus.

Daca in 2020 au vandut 2.6 milioane de masini, cei de la Kia isi doresc ca in noul an sa comercializeze peste 2.9 milioane de unitati.

VIDEOCLIPUL ZILEI