Cum arata Dacia 1410 modificata din bara in bara si cu faruri LED. FOTO

Cum arata Dacia 1410 modificata din bara in bara si cu faruri LED. FOTO

O Dacia 1410 Sport adusa la zi din punct de vedere tehnologic este ceva ce vrem sa vedem in fiecare zi. Iata cum arata un astfel de model modificat din bara in bara si cu faruri LED. Sigur te va uimi!

Suntem fani masini romanesti, asa ca atunci cand am vazut aceasta Dacia 1410 Sport care arata pur si simplu senzational am spus ca trebuie sa o prezentam si pentru voi. Sa mai adaugam ca este adusa la zi din punct de vedere tehnologic? Iata cum arata un astfel de model modificat din bara in bara si cu faruri LED.

Cand a debutat Dacia 1410?

Modelul Dacia 1410 sau Berlina a fost o varianta restilizata a binecunoscutei Dacia 1310. Dacia a produs modelul 1410 intre anii 1984 si 2004, iar motorul era imprumutat de pe Dacia sport.

Citeste si: Care erau singurele optiuni pe care le puteai alege la primele modele de Dacia. Doar Nicolae Ceausescu putea comanda mai multe

De asemenea, Dacia 1410 venea cu o noua plansa de bord, cu turometru si martori de presiune ulei, dar si pentru a afisa temperatura motorului, incarcarea bateriei, un circuit aditional pentru proiectoare de ceata, preechipare radio si difuzoare in usile din fata.

Bineinteles, sub capota se gasea un motor de 1400 cmc, cuplat la o cutie de viteze cu 5 rapoarte. Motorul de 65 cp putea sa ofere o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 14 secunde, in timp ce viteza maxima era de 155 km/h.

Cum arata o Dacia 1410 Sport modificata si cu faruri LED?

Pare greu de crezut, insa pasionatii auto stiu ca nimic nu este imposibil. Chiar daca anul de productie este 1986, aceasta Dacia 1410 Sport vrea sa ne arate ca poate face fata si unui Logan cu an de productie 2020. Multumita lui Claudiu Dragomir, un tanar pasionat, transformarea acestui model a durat 3 ani.

Bineinteles, efortul financiar a fost desutl de mare, insa trebuie sa recunoastem ca rezultatul ne-a surprins. Modelul Dacia 1410 Sport vine cu jante de 15 inch, discuri de frana pe fata, dar si pentru partea din spate, insa si cu un nou motor.

Ei bine, da, sub capota gasim un nou motor si nu are nicio legatura cu cel oferit standard de producatorul de la Mioveni. Este vorba de un motor de 2.0 litri care ofera nu mai putin de 116 cp.

Diferenta intre motorul standard de 1.4 litri ce oferea 65 cp este enorma, iar noua evacuare sport ofera si un sunet pe masura. Conform proprietarului, acest model nu va fi dus la curse, ci doar expusa pentru a vedea ca si masinile vechi din Romania pot sa arate extrem de bine.

VIDEOCLIPUL ZILEI