Toyota tine cu dintii de succesul modelului Camry

Toyota tine cu dintii de succesul modelului Camry

De 11 ani, Toyota Camry duce in spate importantul titlu de cea mai bine vanduta masina din Statele Unite ale Americii. Dar cum competitia nu se lasa, conducerea Toyota trebuie sa se gandeasca bine daca isi doreste sa pastreze acest titlu.

Deocamdata, ordinul dat catre dealeri este sa faca orice numai sa o pastreze in top, dar acest lucru nu este deloc usor. Dealerii apeleaza la tot felul de stimulente pentru clienti si fac oferte pentru flote numai ca sa stea in frunte.

“Vom face tot ceea ce este necesar ca masina sa ajunga in mainile clientului nostru loial. Iar bonusurile pentru Camry vor fi atat de mari pe cat e nevoie sa fie.”, a spus Bill Fay, Toyota Division General Manager intr-un mail.

Modelul Camry este singurul sedan mediu din cele patru care primeste stimulente, desi celelalte trei sunt in cadere libera, din punct de vedere al vanzarilor, inca de anul trecut. Cu exceptia lunii februarie, Toyota a acordat stimulente cuprinse intre 2.300 si 2.750 de dolari pentru fiecare Camry, scriu jurnalistii.

In acelasi timp, vanzarile de flote merg peste asteptari, pentru ca Toyota a facut eforturi mari in acest sens in ultimii ani. Unii specialisti se tem insa ca aceste eforturi mari vor avea efectul invers asupra modelului si ca valoarea lui va scadea dramatic.

Acum, Camry are una dintre cele mai bune valori reziduale de pe piata, fiind foarte aproape de varful clasamentului. Doar Honda Accord sta mai bine din acest punct de vedere, dar specialistii din domeniu si jurnalistii se intreaba ce se va intampla cu Toyota Camry peste doi ani, cand ciclul ei de viata se incheie, daca acum promotiile, bonusurile si vanzarile de flote sunt atat de mari.

VIDEOCLIPUL ZILEI