Versiunea plug-in hybrid Mercedes-Benz C300de beneficiaza de 306 cp si de un consum surpinzator de mic!

Versiunea plug-in hybrid Mercedes-Benz C300de beneficiaza de 306 cp si de un consum surpinzator de mic!

Asa cum ne-au anuntat inca din aceasta primavara, cei de la Mercedes-Benz au pregatit versiuni plug-in hybrid cu motor diesel de 2.0 litri pentru Clasa C. La cateva luni distanta avem si primele informatii cu privire la cele doua versiuni pregatite: C300de, respectiv C300de T-Modell. Pana sa trecem la prezentari, trebuie sa va spunem ca noile versiuni de echipare nu vor fi disponibile inca de acum.

Daca puneti ochii pe aceste versiuni, trebuie sa stiti ca veti mai avea de asteptat pana in vara anului urmator pentru a le comanda. Pana atunci insa, haideti sa trecem la treaba si sa vedem ce surprize ne aduc cei de la Mercedes-Benz prin aceste versiuni.

In primul rand trebuie sa stim ca acest motor diesel cu capacitate de 2.0 litri despre care va spuneam mai devreme genereaza 194 de cai putere si un cuplu maxim de 400 Nm. Acestuia i se alatura o unitate de propulsie electrica, capabila sa produca 90 kW, echivalentul a 122 de cai putere. In aceste conditii, putem vorbi despre o putere totala a sistemului de 306 cai putere, in timp ce cuplul maxim ar ajunge pana la 700 Nm. Transmisia ar urma sa se faca prin intermediul unei cutii automate de viteze, cu noua trepte.

Acest sistem hibrid pe care l-au pregatit specialistii de la Mercedes-Benz ar urma sa fie sustinut de o baterie cu o capacitate de 13.5 kWh. Conform standardelor si testelor NEDC, autonomia in modul electric ajunge pana la 57 de kilometri. In cazul break-ului, avem o autonomie mai mica cu doar 1 kilometru. De asemenea, viteza maxima in modul electric ar urma sa ajunga pana la 130 km/h.

Nu putem sa trecem peste acest subiect fara a vorbi putin si despre cifrele de performanta ale acestor versiuni. In primul rand vorbim despre o viteza maxima care poate ajunge pana la 250 km/h. Apoi avem o acceleratie de la 0 la 100 km/h care poate fi realizata in 5.6 secunde. In cazul versiunii break, acelasi sprint va putea fi facut intr-un timp de 5.7 secunde.

In regim hibrid, soferul va putea apela la patru moduri de rulare. Modul Hybrid este o setare standard, prin care toate functiile sunt disponibile. Atat rularea electrica, cat si recuperarea de energie vor fi activate in functie de conditiile de trafic.

Modul E-Drive va permite soferului sa ruleze masina exclusiv electric. Modul Charge permite bateriei sa se incarce in timp ce masina ruleaza. Nu in ultimul rand, modul E-Save tine energia la un nivel initial pentru a permite rularea exclusiv electrica la un moment anume.

VIDEOCLIPUL ZILEI