Inca un model Mercedes-Benz ia drumul pietei din China. Asa arata noul Clasa C L Facelift!

Inca un model Mercedes-Benz ia drumul pietei din China. Asa arata noul Clasa C L Facelift!

Mercedes-Benz a prezentat nu una, nu doua, ci trei premiere mondiale la Beijing Motor Show 2018 unde, pe langa controversatul concept SUV Maybach si modelul Clasa A Sedan L, marca germana a mai oferit si o noua versiune, modificata, a lui Clasa C L.

Ca si in cazul versiunilor mai mici sau mai mari (Clasa E L), si acest sedan este construit in China si va fi vandut exclusiv pe aceasta piata, in care spatiul generos din spate, pentru picioare, continua sa joace un rol important printre cumparatori.

Asa cum era de asteptat, modelul mai lung Clasa C urmeaza aceeasi directie stilistica imprimata de Mercedes-Benz si variantei standard, de asemenea produsa si vanduta si in China. Cea mai mare diferenta consta in ampatamentul versiunii L, mai mare cu 8 cm.

Mai mult, pentru un spatiu si mai generos la picioare, pasagerul din dreapta spate poate ajusta electric scaunul fata, care se retrage spre bordul masinii.

Versiunea pentru piata din China a lui Clasa C L beneficiaza, standard, de faruri LED complet refacute, iar cei care opteaza pentru o treapta superioara se pot bucura chiar de faruri LED multibeam.

La interior, ne intalnim cu acelasi display digital prezent pe toate versiunile Clasa C, model de la care a mostenit si ecranul mai mare al sistemului de infotainment.

Printre noutati, mai merita mentionate cele 64 de culori LED ambientale, scaunele multicontur cu masaj, dar si cateva noi motoare pe benzina, ajutate si de EQ Boost (tehnologie pe 48 de volti).

Masina mai beneficiaza si de un sistem de control al confortului pe nume Energizing, initial oferit anul trecut, pe modelele din Clasa S. Acesta ofera sase programe diferite, fiecare dintre ele cu o durata de 10 minute, care combina lumina ambientala cu sunetul si alte caracteristici menite sa creasca nivelul de confort din interiorul cabinei.

Modelul Clasa C L este produs, de la finalul lui iulie 2014, intr-o fabrica din Beijing detinuta, prin asociere (inca din august 2005), de o firma locala (BAIC Motor) si Daimler. Cifrele de vanzare anuntate sunt impresionante: peste 380.000 de masini si-au gasit proprietarul in ultimii patru ani!

VIDEOCLIPUL ZILEI