2016 Porsche 911 Carrera Facelift isi face intrarea in scena!

2016 Porsche 911 Carrera Facelift isi face intrarea in scena!

Ce a început în 1947 ca o afacere de familie, a ajuns astazi una dintre cele mai mari organizatii de comert cu autoturisme din lume: Porsche. Ghidata de fascinatia pentru automobile, influentata de forta inovatoare a doua familii si transmisa mai departe de o echipă mandra si extrem de competenta, Porsche a devenit un nume important in industria auto.

Porsche 911 Carrera a fost cel mai bine vandut automobile sport din lume timp de zeci de ani, motiv pentru care, probabil, cei de la Porsche au dorit sa reinventeze modelul, sa-l restilizeze sis a-l introduca din nou in preferintele cunoscatorilor.

Acum, noua generatie este gata sa va surprinda: Porsche 911 Carrera Facelift.

Noul 911 primeste nu numai un facelift optic ci si o motorizare turbo, transmisia poate fi o cutie de viteze manuala sau automata cu doua ambreiaje PDK. Puterea a crescut cu 20 CP, în funcție de variantă, dar Porsche a renuntat la motorul boxer aspirat de 3.4 litri, in favoarea unei unitati boxer twin turbo cu capacitatea cilindrica de 3.0 litri. Acest motor furnizeaza 370 CP și 450 Nm pentru versiunea Carrera, in timp ce Carrera S primeste acelasi motor, dar într-o varianta ce livreaza 420 CP si 500 Nm. Echipat cu transmisie PDK si pachetul Sport Chrono, noul Porsche 911 Carrera Coupe poate accelera de la 0 la 100 km/ora în 4.2 secunde, iar versiunea Carrera S Coupe are nevoie de doar 3.9 secunde.

Viteza maxima ce poate fi atinsa este 308 km/ora. La aspectul exterior intalnim modificari mai mult sau mai putin majore, blocurile optice au fost restilizate, jantele au un design redefinit iar prizele de aer au deschideri mai generoase.

Capota este si ea modificata. In partea frontala, sub bara, gasim o “buza” ce are rol aerodinamic. Profilul modelului actual este poate cel mai desavarsit de pana acum, linia plafonului este mult mai alungita spre posterior, dar pastreaza aceeasi linie a stramosului sau.

Alte schimbari si mai subtile se regasesc la nivelul manerelor usilor si noi modele de jante, Porsche nefacand niciodata vreo revolutie de design cu modelele noi lansate. Totusi fiecare linie este gandita in asa fel incat sa aduca cat mai mult spre perfectiune acest design atemporal.

Interiorul masinii are un design nou in ceea ce priveste volanul, care arata acum in stilul modelelor Cayenne, 918 Spyder sau Macan, dispunand de o rotita de schimbare a modurilor de condus: Individual, Normal, Sport, Sport Plus.

Plansa de bord este si ea un pic modificata, iar ecranul tactil de 7 inch recunoaste gesturile, acesta fiind noul sistem numit PCM(Porsche Communication management System). Cat despre preturi, modelul prezentat va porni de la 95.600 euro, dar vorbim despre un Porsche, asa ca nu ne mira, nu?

VIDEOCLIPUL ZILEI