Ford Puma poate fi echipat acum si cu o cutie automata

Ford Puma poate fi echipat acum si cu o cutie automata

Ford Puma poate fi echipat cu o cutie automata. Ford Puma echipat cu motorul 1.0 EcoBoost cu tehnologie micro-hibrid va putea fi comandat acum si cu o transmisie automata DCT cu sapte trepte.

Uniunea Europeana a impus in ultima vreme standarde de emisii din ce in ce mai drastice, multi constructori auto confruntadu-se cu probleme majore din aceasta cauza.

Pentru a putea indeplini aceste noi standarde, multi producatori si-au indreptat atentia catre electrificarea motoarelor existente in gama.

Si cei de la Ford au adoptat aceasta strategie in cele din urma si au suplimentat propulsorul de 1.0 litri EcoBoost cu un sistem micro-hibrid.

Cealalta varianta pe care ar fi avut-o la dispozitie atat cei de la Ford, cat si ceilalti producatori care se confrunta cu probleme din acest punct de vedere, ar fi fost aceea de a renunta la anumite sisteme de propulsie din gama.

Ford Puma poate fi echipat cu o cutie automata cu dublu ambreiaj

Ford Puma cutie automata
Ford Puma cutie automata

Ford Puma poate fi echipat cu o cutie automata. Bineinteles insa, aceasta decizie este una ceva mai dificil de luat, asa ca cei mai multi producatori isi indreapta atentia mai mult catre electrificarea motoarelor din gama.

Daca sunteti interesati de partea tehnica a lucrurilor, trebuie sa va spunem ca tehnologia propusa de cei de la Ford foloseste un starter generator integrat, actionat de o curea, care recupereaza energia pierduta de regula in timpul franarii si incarca un acumulator Li-Ion de 48 de volti.

Citeste si: Cutie automata CVT. Ce este si cum functioneaza?

Asa cum probabil ca stiti deja, aceasta motorizare poate fi intalnita pe modele precum Puma sau Fiesta. Acum, aceasta motorizare poate fi alaturata si unei transmisii automate DCT cu dublu ambreiaj si sapte trepte.

Ford Puma poate fi echipat cu o cutie automata. Potrivit oficialilor constructorului american, aceasta cutie de viteze noua mentine motorul hibrid la turatii optime si imbunatateste emisiile de dioxid de carbon cu pana la 5%.

Totodata, datorita arhitecturii cu ambreiaj dublu, schimbarea treptelor se va face mult mai usor si mai rapid.

Beneficiile sistemuui micro-hibrid pe noul Puma

2021 Ford Puma EcoBoost Hybrid
2021 Ford Puma EcoBoost Hybrid

Ford Puma poate fi echipat cu o cutie automata. Sistemul micro-hibrid aduce cuplului motor si un pluc de 20 Nm in fazele de solicitare, ceea ce inseamna ca modelul Puma echipat cu sistemul 1.0 Hybrid de 125 de cai putere si cu aceasta transmisie automata DCT va beneficia de o acceleratie imbunatatita cu 4% in comparatie cu varianta non-hibrida.

Citeste si: Cum se pune frana de motor la masinile cu o cutie automata

In ceea ce priveste versiunea Puma 1.0 EcoBoost Hybrid, cu 155 de cai putere sub capota si cu o cutie de viteze DCT, vorbim despre o acceleratie de la 0 la 100 km/h posibil de realizat intr-un timp de 8.7 secunde.

In cele din urma, nu trebuie sa uitam sa mentionam ca noua transmisie oferita de cei de la Ford le va permite soferilor sa schimbe treptele si cu ajutorul padelelor din spatele volanului.

Aceasta optiune este disponibila insa numai pe modelele Puma ST-Line X, respectiv ST-Line Vignale.

VIDEOCLIPUL ZILEI