2020 Ford Escape: un nou look si doua optiuni hibride

2020 Ford Escape

Noul Ford Escape debuteaza, la a patra generatie, cu o infatisare complet schimbata. Si nu e singura modificare anuntata de producatorul american, de vreme ce modelul crossover vine si cu propulsie hibrida si plug-in hybrid, dar si cu doua optiuni turbo.

In plus, noul Escape este cu peste 90 de kg mai usor decat actuala generatie. Cu toate acestea, amprenta la sol a masinii este mai mare, datorita faptului ca modelul este si mai lat si mai lung, dimensiuni dictate de noua generatie a acoperisului. De aceea, putem spune, fara urma de indoiala, ca estetica masinii are mai mult in comun cu un hatchback in cinci usi, poate putin mai inalt.

Gabaritul mai mare al noului Escape 2020 inseamna si mai mult spatiu pentru ocupantii masinii. Modelele cu motoare termice au chiar al doilea rand de scaune glisant, astfel ca spatiul pentru bagaje creste cu nu mai putin de 1.062 de litri. Modelele hibride nu au aceasta abilitate, pentru ca pachetul de baterii este amplasat sub scaune.

In plus, ocupantii masinii se pot bucura de mult mai multa tehnologie. Toate versiunile modelului, mai putin varianta S, beneficiaza de un display pentru sistemul de infotainment de 8 inch, dar cei interesati pot opta pentru unul de 12,3 inch.

Soferul poate alege din mai multe moduri de sofat, printre care Normal, Eco, Sport, Umed, Zapada sau Nisip. Mai mult, sistemul head-up display proiecteaza informatiile necesare pe parbriz, iar sistemul Evasive Steering Assist poate ajuta la intoarcerea rotilor atunci cand traficul este lent sau blocat.

Propulsia standard pentru noul Escape inseamna un motor turbo in trei cilindri de 1,5 litri, care produce 180 de cai si un cuplu-forta de 240 Nm. Masina este echipata si cu un sistem de dezactivare a cilindrilor, asa ca motorul poate rula in doi cilindri pentru o mai buna economie de carburant.

Cei interesati pot opta si pentru un propulsor turbo de 2,0 litri in patru cilindri, care produce 250 de cai si un cuplu-forta de 373 de Nm. Ambele motoare sunt conectate la o cutie de viteze automata in opt trepte si misca, standard, rotile din fata, desi exista si optiunea tractiunii integrale.

Sa nu uitam ca cei care vor mai multa eficienta pot opta si pentru versiunea hibrida a masinii, un propulsor in patru cilindri de 2,5 litri, care ruleaza in ciclul Atkinson si produce 198 de cai putere si beneficiaza de transmisie continua variabila. Tractiunea frontala este standard, dar exista si optiunea tractiunii integrale.

Ford nu a oferit inca multe detalii despre propulsia plug-in hibrida, nu mai mult decat cei 209 cai putere. Compania estimeaza ca masina va oferi cea mai buna autonomie din clasa sa, adica 48 de km doar pe motorul electric.

Noul Ford Escape 2020 va fi scos oficial la vanzare in toamna acestui an, iar versiunea plug-in hibrid va fi lansata in primavara lui 2020.

Videoclipul zilei
Sursa: Ford

Newsletter

Whatsapp