Titi Aur revine in Campionatul National de Raliuri

Articol scris de Adi S., in data de 3 Ianuarie 2018

Titi Aur nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare atunci cand vorbim despre domeniul auto sau despre motorsport-ul din tara noastra. Nascut in anul 1963, acesta a debutat in raliuri in anul 1986, intr-o etapa ce se desfasura pe atunci la Brasov, pilotand un model Dacia 1300.

Barladeanul este unul dintre cei mai cunoscuti piloti romani, avand un palmares impresionant: 51 de raliuri castigate si nu mai putin de opt titluri de campion al Romaniei, respectiv zece titluri de Campion National Absolut. Ultimul sezon in care acesta s-a impus a avut loc in urma cu mai bine de 11 ani, mai exact in 2006. Intre timp, in urma cu sapte ani, Titi Aur decisese ca era vremea pentru retragere. 

Anii de pauza nu au fost niste ani in care nu am mai auzit de Titi Aur, ba chiar din contra. Barladeanul si-a deschis propria academie in care preda celor interesati cursuri de conducere defensiva si de pilotaj. Un nume atat de mare al pilotajului romanesc nu ar fi avut cum sa ramana in umbra pentru atatia ani … Nu putini sunt cei care au insistat in toata aceasta perioada pentru revenirea lui Titi Aur in raliuri, insa pana acum nu s-a pus vorba despre asa ceva. 

Citeste si: Care sunt beneficiile unui curs de conducere defensiva la Academia Titi Aur?

Ei bine, se pare ca acum, in preajma Craciunului, Titi Aur vine cu o veste mult asteptata de toti sustinatorii lui si de iubitorii motorsportului din tara noastra. Barladeanul si-a anuntat revenirea in cadrul Campionatului National de Raliuri, incepand cu anul urmator. Alaturi de el va sta nimeni altul decat copilotul Silviu Moraru, cel care i-a stat alaturi lui Aur la castigarea titlurilor din anii 2001, respectiv 2002. 

Noul echipaj va face parte din echipa Cotnari Rally Team si vor lua startul la bordul unui model Skoda Fabia RS. Bolidul dispune de o masa totala de 1.230 de kilograme si este echipat cu o unitate de motorizare de 1.6 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 280 de cai putere si un cuplu maxim de 420 Nm.

Nu in ultimul rand, modelul beneficiaza de aportul unui sistem de tractiune integrala, in timp ce transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii secventiale cu cinci rapoarte. Bolidul este capabil sa atinga o viteza maxima de aproximativ 200 km/h. 

Titi Aur a declarat ca raspunde acestei provocari din dorinta de a-i face pe tineri sa renunte la jocurile pe calculator si de a se indrepta din ce in ce mai multe catre competitiile adevarate sportive.

Te-ar mai putea interesa:

Ce trebuie sa stim despre abordarea unui drum in rampa iarna? Iata ce ne spun specialistii!

Trebuie sa conduci prin zapada si nu esti sigur ca poti s-o faci? Iata 5 sfaturi de la soferii experimentati care te vor ajuta!

Daca v-a placut articolul, share pe:

Etichete: titi aur, romania
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Portughezul Antonio Felix da Costa a adus prima victorie din istorie pentru BMW la debutul echipei in Formula E. Lusitanul a plecat din pole-position in cursa disputata pe circuitul Ad...
de - 16 Decembrie 2018
Ferrari este prima echipa care si-a anuntat planurile pentru noul sezon din Formula 1, iar Scuderia italiana isi va prezenta masina pentru stagiunea viitoare pe 15 februarie, cu doar trei...
de - 15 Decembrie 2018
Editia a 5-a a campionatul FIA Formula E AAB debuteaza in acest sfarsit de saptamana la Ad Diriyah, in Arabia Saudita. Mai mult ca sigur, toti ochii vor fi atintiti...
de - 14 Decembrie 2018
Al cincilea sezon al Formula E ia startul la finalul acestei saptamani. Se anunta cel mai interesant sezon de pana acum, cu noi masini, cu noi echipe si cu piloti...
de - 13 Decembrie 2018

Cele mai noi anunturi

4000.00 EUR - 17 Decembrie 2018
4200.00 EUR - 17 Decembrie 2018
5500.00 EUR - 16 Decembrie 2018
120.00 EUR - 15 Decembrie 2018
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare