Mercedes-AMG prezinta noile GLE 63 si GLE 63 S

Editia din acest an a Salonului Auto de la Los Angeles ne aduce surprize importante din partea diviziei de performanta AMG a celor de la Mercedes, acestia prezentandu-ne acum noile GLE 63 4Matic+ si GLE 63 S 4Matic+.

2020 Mercedes-AMG GLE 63 S

La nivelul infatisarii exterioare, cele doua modele de performanta se prezinta in fata noastra cu cateva schimbari destul de interesante. Cele doua modele au primit acum de la cei de la AMG o noua grila frontala, praguri frontale noi si o noua bara de protectie pentru partea din spate. De asemenea, avem parte de cateva modificari si la nivelul habitaclului.

Divizia de performanta AMG a mizat de aceasta data pentru cele doua modele pentru scaune cu tapiterie Nappa, pentru un volan cu padele de aluminiu si mai multe elemente care sunt inscriptionate cu badge-ul AMG.

Din punct de vedere tehnic, sub capota celor doua modele gasim un propulsor pe care multi dintre noi il cunoastem deja foarte bine, si anume V8 bi-turbo cu capacitate de 4.0 litri. In versiunea standard, sistemul este capabil sa dezvolte 571 de cai putere si un cuplu maxim de 750 Nm.

In aceste conditii, putem spune despre modelul GLE 63 4Matic+ ca promite o acceleratie de la 0 la 100 km/h posibil de realizat intr-un timp de 4 secunde. Viteza maxima a acestui model ajunge pana la 250 km/h, ceea ce este de ajuns pentru cei mai multi dintre noi!

Mergem mai departe si ne indreptam atentia catre versiunea mai puternica, si anume GLE 63 S 4Matic+. Acelasi motor genereaza in acest caz o putere totala de 612 cai si un cuplu maxim de 850 Nm.

In aceste conditii, avem parte si de niste cifre de performanta ceva mai bune. Asadar, vorbim acum despre un sprint de la 0 la 100 km/h care poate fi realizat intr-un timp de doar 3.8 secunde. De asemenea, si viteza maxima este ceva mai mare in acest caz, ajungand pana la 280 km/h.

Indiferent despre versiunea despre care vorbim, motorul este acompaniat si de un sistem mild-hybrid EQ Boost care ofera un plus de putere de 22 de cai! Tot din punct de vedere tehnic, mai trebuie sa spunem ca cele doua modele mai sunt echipate inca din standard cu o suspensie AMG Ride Control+ si amortizoare adaptive care, conform producatorului german, combina agilitatea si dinamica excelente cu tractiunea maxima si confortul de zi cu zi.

Videoclipul zilei
MOTOR DIESEL: PIESELE CARE SE STRICA CEL MAI DES
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Mercedes-Benz

Newsletter

Whatsapp