BMW M2 CS: mai multa putere, o suspensie mai buna si o cutie de viteze manuala!

Surpriza pentru fanii BMW: noul M2 CS va avea si cutie de viteze manuala!

Dupa mai bine de un an in care am tot speculat cu si despre aceasta masina, a venit momentul mult asteptat: aparitia oficiala a noului BMW M2 CS. Trebuie sa recunoastem, inca de la inceput, ca noul M2 CS este cu un pas peste M2 Competition, oferind mai multa putere, o imagine mai interesanta si performante cu mult imbunatatite.

De propulsia celui mai mic model M se ocupa motorul turbo S55 al celor de la BMW, un propulsor in linie in sase pistoane. Acesta ajunge la 450 de cai si la un cuplu-forta de 550 Newtoni-metru, cu 40 de caluti mai mult decat M2 Competition. Mai mult, motorul poate fi cuplat fie la o cutie de viteze automata in sapte trepte, fie la una manuala in sase trepte.

In cazul in care va intereseaza acceleratia, ar trebui sa o alegeti pe cea automata, care ajunge la 100 de km/h cu 0,2 secunde mai rapid (4.0 secunde) decat cea manuala. Viteza maxima a masinii este una luat in seama, ea atingand 280 de km/h. Si mai trebuie sa mentionam ceva: aceste cifre se pot modifica pana in martie 2020, atunci cand modelul va intre in productie de serie.

Echipamentul standard include si diferentialul Active M si suspensia Adaptive M, ultima dintre ele absenta pana acum de pe M2. Aceasta vine cu trei moduri: Comfort, Sport si Sport+. La capitolul optionale, am remarcat franele carbon-ceramice M, care pot fi alese in defavoarea celor standard M.

Tot standard sunt si jantele de 19 inch finisate in negru, dar producatorul german ofera si optiunea unora cu finisaje aurii, care sunt echipate cu pneuri Michelin Cup 2.

Noul BMW M2 CS foloseste din belsug un material nou pe piata auto: plasticul ranforsat cu fibra de carbon (CFRP). Gigantul german foloseste materialul la splitterul frontal, la acoperis, la spoilerul de pe spate, la oglinzile laterale M, la difuzorul de pe spate dar si la capota, care cantareste de doua ori mai putin decat una standard. Mai mult, materialul isi gaseste locul si in cabina, usurand consola centrala de 2,7 kg.

Tot in cabina, ne intalnim cu multa piele si Alcantara, care acopera atat zona centrala cat si bordul. Si volanul sport M este imbracat in piele Alcantara, cu cusaturi rosii contrastante si semnul tricolor al modelelor de curse, iar scaunele competitonale sunt acoperite tot de Alcantara si piele neagra si vin standard. Pe acestea, ne intalnim cu dungile BMW M pe tetiere si cu logo-ul CS pe partea din spate.

Noul BMW M2 CS va debuta oficial la nivel mondial spre finalul acestei luni, la Los Angeles Auto Show.

Sursa: BMW

Newsletter

Whatsapp