Chevrolet ne prezinta noul Corvette ZR1 Convertible

2019 Chevrolet Corvette ZR1 Convertible

Unul dintre cele mai asteptate modele ale editiei din acest an a Salonului Auto de la Los Angeles 2017 a fost fara indoiala noul 2019 Corvette ZR1 Convertible al americanilor de la Chevrolet. Fara doar si poate, debutul coupe-ului de performanta din urma cu putin timp a reprezentat un punct important pentru constructorul american, numele acestuia avand o insemnatate aparte in spate.

La putin timp dupa, mai multe modele cu plafon retractabil au putut fi vazute pe o autostrada din Florida, ceea ce insemna ca debutul acestor modele nu este atat de indepartat. Si, iata ca, versiunea decapotabila tocmai ce a fost dezvaluita in fata publicului de la Los Angeles. 

Din punct de vedere al infatisarii exterioare, americanii nu au venit cu nici un fel de surprize majore, preferand sa pastreze ceea ce am putut vedea in urma cu ceva timp la modelul coupe. Asadar, si versiunea decapotabila pastreaza acelasi aer agresiv atat de laudat al modelului coupe.

 

Citeste si: 2019 Chevrolet Corvette ZR1 are nu mai putin de 755 de cai putere

Avand in vedere ca la aceasta versiunea a fost adaugat plafonul retractabil, v-ati astepta probabil ca masa lui totala sa creasca destul de mult. Insa nu este deloc asa, americanii spunandu-ne ca versiunea decapotabila nu cantareste decat cu 27 de kilograme mai mult in comparatie cu modelul coupe. 

Nu in ultimul rand, reprezentantii constructorului amrican au tinut sa precizeze ca noua versiune decapotabila poate fi comandata impreuna cu pachetul de performanta ZTK. Cei de la Chevrolet au inclus in acest pachet de performanta o aripa spate supradimensionata, un splitter fata si o suspensie adaptabila Magnetic Ride.

De asemenea, bolidul ar mai fi dotat si cu un set de anvelope speciale Michelin Pilot Sport Cup 2. Prin toate aceste elemente suplimentare, forta de apasare ajunge pana la 430 de kilograme. 

Infatisarea agresiva a versiunii decapotabile Corvette ZR1 Convertible este continuata si la nivelul motorizarii, sub capota acestuia regasindu-se o unitate V8, cu capacitate de 6.2 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 755 de cai putere si un cuplu maxim de 969 Nm. 

Cu o asemenea echipare sub capota, versiunea decapotabila este capabila sa prinda o viteza maxima de nu mai putin de 337 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h este posibil de realizat in putin peste trei secunde. Asadar, vorbim despre aceleasi performante incredibile asemanatoare cu cele pe care ni le poate oferi si versiunea coupe, asa ca avem in fata fara doar si poate un supercar fara compromisuri, asa cum spunea si Tadge Juetcher, inginerul sef al producatorului de peste Ocean.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
10 DOTARI COMPLET INUTILE PENTRU MASINI
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Chevrolet

Newsletter