BMW M340i xDrive: cel mai puternic model non-M din Seria 3 construit vreodata!

2019 BMW M340i xDrive

In momentul prezentarii din Paris, de luna trecuta, a noilor modele din Seria 3 (G20), am aflat cateva amanunte si despre mai puternicele M340i si M340i xDrive, dar fara sa vedem masinile in Orasul Luminilor. Daca va intereseaza sa vedeti aceste versiuni noi ale Seriei 3, veti avea aceasta posibilitate la finalul lunii, la Salonul Auto din Los Angeles 2018.

Pe langa informatiile despre aceste variante mai "condimentate" ale Seriei 3 si despre prezenta lor in Los Angeles, BMW a lansat si cateva imagini ale sedanului sport pregatit de lansare, in Europa, primavara viitoare si, in State, in vara anului 2019.

Pe noi ne-a impresionat design-ul noilor modele, care vine cu ceva modificari, plecand la partea frontala, pragurile laterale si pana la partea din spate. Producatorul a optimizat atat gurile de aer, cat si aerodinamica noilor masini. Printre elementele de design unice se numara grila frontala cu design mesh, spoilerul spate in culoarea masinii si gurile de iesire trapezoidale pentru sistemul de esapament.

Indiferent care este versiunea voastra preferata, va veti bucura de un propulsor turbo cu sase cilindri in linie, de 3.0 litri, care ajunge la 382 de cai putere si un cuplu-forta de 500 de Newtoni-metru, devenind cea mai puternica masina non-M din Seria 3 construita vreodata.

Daca tot vorbim despre performante, versiunea M340i xDrive are nevoie de 4,4 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h, fiind cu o jumatate de secunda mai rapida decat predecesorul sau.

Acest lucru este posibil si datorita noii cutii de viteze in opt trepte Sport Steptronic, care vine si cu un sistem de control la plecarea de pe loc, asa ca masina se va bucura de cea mai buna acceleratie posibila.

Noile modele sunt, in acelasi timp, mai usoare (cu aproape 55 de kg), asa ca au de castigat si mai mult la capitolul performante.

In cazul in care nu vreti sa mai asteptati noile M3, dar vreti sa platiti pentru ceva premium, noul M340i pare sa fie o alegere extrem de potrivita. Cu o distributie aproape perfecta (50:50), un diferential de cursa limitata M Sport, un centru de greutate destul de jos si cu o arhitectura cu 25 de procente mai rigida, ar trebui sa vedem multe zambete in spatele volanului acestui model.

Producatorul nu a oferit inca nici un detaliu despre costul celor doua modele, dar vom afla mai multe dupa 30 noiembrie, atunci cand M340i si M340i xDrive vor fi prezentate oficial in Los Angeles.

Videoclipul zilei
MOTOR DIESEL: PIESELE CARE SE STRICA CEL MAI DES
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: BMW

Newsletter

Whatsapp