Salon Auto Los Angeles 2018: Audi prezinta e-tron GT Concept

Audi e-tron GT Concept

Salonul Auto de la Los Angeles 2018 ne-a dezvaluit si noul Audi e-tron GT Concept, un prototip pe care multi dintre noi il asteptam cu inima dechisa. Conceptul ne infatiseaza o sportiva electrica, dezvoltata pe aceeasi platforma pe care o regasim si in cazul Porsche Taycan.

Asadar, avem deja doua modele extrem de puternice, care se anunta a fi doua rivale importante pentru Tesla Model S. Daca despre Taycan stim deja informatii destule, haideti sa aflam acum si toate informatiile despre conceptul prezentat de Audi in cadrul evenimentului nord american!

Din punct de vedere estetic, trebuie sa recunoastem ca cei de la Audi au facut o treaba excelenta! Sa incepem cu dimensiunile: lungime de 4.96 m, latime de 1.96 m, respectiv inaltime de 1.38 m. De asemenea, avem un ampatament care ajunge pana la 2.9 m.

Greutatea bolidului este una redusa, gratie materialelor usoare pe care le-au folosit cei de la Audi. Spre exemplu, vorbim despre un plafon realizat din fibra de carbon sau despre alte componente realizate din otel sau aluminiu.

Grila frontala ne atrage atentia inca din start, aceasta nefiind cea la care ne asteptam, fiind diferita de cea intallnita pe SUV-ul e-tron. Mai degraba, putem spune ca aceasta este specifica modelelor din gama RS. De asemenea, de la primi privire putem observa si prizele de aer, care sunt de dimensiuni generoase.

Daca ne uitam la capota, ne vom aminti de alte doua concepte ale celor de la Audi, si anume Aicon si PB18 e-tron. De asemenea, avem si o banda luminoasa asemanatoare cu cea de pe SUV e-tron, dispusa pe latimea conceptului pentru a putea deosebi la orice ora din zi sau din noapte ca este vorba despre un model electric.

Din punct de vedere tehnic, Audi e-tron GT Concept ne este prezentat cu doua motoare electrice, cate unul pe fiecare punte, oferind astfel tractiune integrala. Insa, vorbim despre o putere importanta, de aproape 590 de cai putere, ceea ce nu este deloc rau.

Conform informatiilor, bolidul va putea accelera de la 0 la 100 km/h intr-un timp de doar 3.5 secunde, in timp c viteza de 200 km/h va fi atinsa dupa 12 secunde. De asemenea, viteza maxima va fi limitata electronic la 240 km/h, pentru a putea favoriza o autonomie la un nivel cat mai bun. Teorectic, autonomia ar trebui sa fie de aproximativ 400 de kilometri.

Videoclipul zilei
CUM CONDUCI EFICIENT O MASINA DIESEL
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Audi

Newsletter

Whatsapp