Tesla Model S a picat testul de franare autonoma... in fata presei!

Tesla Model S Test franare automata

Multe voci au afirmat ca Tesla Model 3 ar avea probleme cu sistemul de franare si este foarte lenta. O acuzatie de care niciun constructor de automobile nu are nevoie, mai ales in momentul in care este lovit din toate partile si e mai la pamant decat ar fi fost vreodata o marca auto. Nici macar Volkswagen nu a suferit atat in urma scandalului Dieselgate, insa Tesla sufera acum de pe urma incapacitatii de a livra automobilele la timp si de a le face rezistente.

Un specialist in controlul calitatii afirma cu cateva luni in urma ca Tesla Model 3 este cea mai defectuoasa masina pe care a vazut-o in 15 ani de experienta de lucru in acest domeniu. A analizat masina pe toate partile si decizia finala a fost ca Tesla Model 3 nu ar trebui sa ajunga niciodata la soferi daca nu-i sunt remediate problemele.

Asa ca Tesla probabil s-a pus pe remediat probleme, insa la cateva luni apare stirea oficiala ca franele Modelului 3 nu tin prea mult si nu au o reactie optima. Sa spunem ca momentul a fost depasit cu gratie, chiar daca Elon Musk a decis ca cei care si-au comandat un Model 3 trebuie sa mai plateasca inca 2500 de dolari pe langa cei 1000 platiti deja.

De data aceasta, vizata de atacuri este chiar Tesla Model S. Insa nu ne mai bazam pe zvonuri, ci pe teste oficiale. Tesla model S a picat un test de franare autonoma. Testul a avut loc in Luxemburg, iar proba a fost data in fata… presei locale…

Ce moment mai penibil decat sa te pui fata in fata cu un Volvo S90 si sa pici testul cu gratie in fata presei? Problema celor de la Tesla ar fi fost urmatoarea: compania nu a fost contactata in vederea testului ce urma sa fie realizat in fata camerelor de luat vederi. Cu atat mai mult, modelul Volvo utilizat era unul nou, in timp ce Tesla Model S folosit era un model second-hand.

Cu toate astea, stau si ma intreb: ce relevanta are daca masina este second-hand? Ar fi trebuit sa-i functioneze sistemul de franare autonoma in cele mai bune conditii, altfel imi pot da seama foarte usor ca Tesla ne transmite cumva sa nu ne cumparam niciodata masini second-hand produse de compania lor pentru ca acestea ar putea sa nu functioneze asa cum ar trebui?

Ramane de vazut cum se va intelege Tesla cu autoritatea de testare din Luxemburg si daca ce spun americanii este adevarat.

Newsletter

Whatsapp