F-Sleigh - modelul saniei lui Mos Craciun proiectat de Jaguar

Mai este doar o saptamana pana la venirea sarbatorilor de iarna, iar producatorii auto au intrat deja in atmosfera specifica. Jaguar se pare ca este primul dintre acestia, noua realizarea a producatorilor britanici ducandu-ne cu gandul direct la venirea lui Mos Craciun sau la hotelul de gheata de la Balea Lac. Compania britanica a construit cu ocazia sarbatorilor de iarna un prototip de sanie, sculptat in gheata, cu un design inspirat de la modelele F-Type.

Sculptura a fost prezentata publicului in cadrul unui eveniment desfasurat in Londra si reprezinta viziunea producatorului auto fata de cum ar fi aratat sania lui Mos Craciun daca acesta le-ar fi cerut ajutorul inainte de plecarea spre casele copiilor dornici sa primeasca cadouri in seara Ajunului de Craciun.

Lindsay Weaver, directorul Jaguar Land Rover a declarat in cadrul evenimentului ca „sania sculptata poate reprezenta doar o mica distractie facuta cu prilejul apropierii sarbatorilor de iarna, dar aceasta este dovada vie ca Jaguar Land Rover a inceput sa produca din acest moment chiar mai mult decat masini de clasa mondiala.”

Sania a fost dotata cu un compartiment deschis care aloca un spatiu mai mult decat generos dedicat bagajelor, producatorii parca gandindu-se in acest fel la sacii cu cadouri cu care trebuie sa se deplaseze Mos Craciun prin lume peste nu mai mult de o saptamana.

Coarnele renilor nu au fost nici ele date uitarii in designul saniei, acestea purtand loc de cinste in lateralele parbrizului; in timp ce nasul rosu care cuprinde si logo-ul Jaguar este pozitional in fata saniei. Sania celor de la Jaguar beneficiaza chiar si de un sistem integrat de parcare automata, acesta fiind gandit pentru a fi de folos la momentul aterizarii pe acoperisurile inghetate ale caselor care vor fi vizitate de Mos Craciun.

Conectivitatea bluetooth nu a fost nici ea lasata deoparte, inginerii britanici incercand sa sprijine astfel contactul permanent intre Mos Craciun si elfii de la Polul Nord. Modelul de gheata F-Sleigh a fost realizat cu scopul de a promova noua colectie de accesorii Jaguar Land Rover, care cuprinde printre altele o gama variata de imbracaminte sau genti. Printre altele, producatorii britanici au anuntat si colaborarea cu noi branduri precum Art Fragrance, Globetrotter sau Landy Books.

Sculptura poate fi vazuta si din perspectiva unei noi strategii de marketing, menite sa atraga mai multe priviri catre automobilul lansat in urma cu mai bine de trei ani.

Pe parcursul timpului, modelul F-Type a beneficiat de toata atentia departementului de marketing, reusind sa atraga de partea sa ca ambasadori nume precum ale celebrei cantarete Lana del Ray sau al faimosului fotbalist David Beckham. Din motive lesne de inteles, modelul saniei sculptate in gheata nu se va gasi in nicunul din showroom-urile Jaguar.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter